Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Camarero/A Restaurante Duración Indefinido Para

Desde Nortempo, estamos en la búsqueda de Un/a Camarera/a de sala, para un Restaurante en Sant Esteve de Palauotordera. Funciones: - Toma de comanda, servi...


Desde Nortempo Ett , S.L. - Barcelona

Publicado a month ago

Cuidador/A Interna Fin De Semana

Olèrdola- De sábado a las 9h a domingo a las 21h**Salario bruto**: *** **539,62 €** **/mes** *** **¿Qué buscamos?**: - Cuidador/a para 1 usuario que vive ...


Desde Cuideo - Barcelona

Publicado a month ago

Cuidador/A Interno/A Entre Semana En Barcelona

Barcelona- de domingo las 21:00 a sábado las 9:00h**Salario bruto**: *** **1.348,2 €** **/mes** *** **¿Qué buscamos?**: - Cuidador/a para 1 usuario. - Usu...


Desde Cuideo - Barcelona

Publicado a month ago

Recepcionista Sector Bancario Certif. De

**Descripción y responsabilidades**: Desde Fundación Eurofirms buscamos un/a recepcionista - administrativo/a ATC para importante empresa sector bancario sit...


Desde Cornerjob - Barcelona

Publicado a month ago

Atenció Al Cliente Tienda Y Dpto. Operaciones

Atenció Al Cliente Tienda Y Dpto. Operaciones
Empresa:

Pimec


Detalles de la oferta

Empresa dedicada al transport nacional i internacional, ubicada a Granollers, precisa incorporar una persona per a la botiga i pel departament d'operacions (magatzem).

Pel matí, es responsabilitzarà de la botiga realitzant les següents tasques:
Atenció al públic i clients.
Atenció telefònica i distribució de trucades telefòniques.
Promocions i venda de la gamma de productes del centre: servei de copisteria (Fotocòpies, Plastificacions, Enquadernacions...); lloguer de bústies; servei de fax i escàner; servei d'embalatge; venda de material d'oficina i d'embalatge.
Documentació d'enviaments.
Enviaments de diners (western union).
Compres de material segons petició de caps de departament.
Recepció i distribució del correu.
Suport a l'equip del centre.
Col·laborar en tot el referent al Sistema de Gestió de Qualitat que li sigui d'aplicació.

A la tarda, donarà suport al departament d'operacions en:
Garantir la correcta documentació dels paquets.
Càrrega i descàrrega de la mercaderia.
Auditoria pes/volum de la mercaderia.
Documentació d'exportacions i d'enviaments nacionals.
Etiquetatge.
Recepció de mercaderies de proveïdors.
Supervisió i enviament de factures de Duanes.
Gestions administratives.
Manteniment de les instal·lacions.

Requisits:
Preferiblement formació complementària àmbit comercial o administració.
Es valorarà experiència en el sector de serveis o retail i en l'àmbit del transport i els magatzems.
Es valorarà coneixement en el maneig de transpalet.
Coneixement bàsic de la norma de referència ISO 9001, i com afecta a la gestió global de l'organització.
Coneixements informàtics a nivell usuari.
Domini del català i castellà.

S'ofereix:
Incorporació setembre.
Contracte indefinit.
Salari 21.000€ bruts anuals.
Horari de 9 a 13 i de 15 a 19h de dilluns a divendres.

#J-18808-Ljbffr


Fuente: Allthetopbananas_Ppc

Requisitos

Atenció Al Cliente Tienda Y Dpto. Operaciones
Empresa:

Pimec


Built at: 2024-09-17T14:06:04.703Z