Atenció Al Client. Front Office

Detalles de la oferta

Atenció al client Front Office per a gestió de reserves (sector turístic) Grau o Diplomatura en Turisme, o CFGS en Gestió d'allotjaments.
Anglès superior.
Retribució: 2.080.
Contracte: 3 mesos.
Incorporació immediata
- Càrrega de continguts en l'extranet dels canals de distribució, així com de la pròpia pàgina web - Càrrega i gestió de la disponibilitat de l'empresa en el channel manager - Reserves, atenció al client, check-in, control d'arribades... - Elaboració del Planning de neteja i gestió del personal.
- Experiència 12 mesos.
EMPLEATS DE L'ÀREA D'ATENCIÓ ALS CLIENTS
- anglès (parlat superior, escrit superior)
- Contracte laboral temporal (3 mesos)
- Jornada completa
- Salari mensual brut 2080


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Customer Support Team Lead

At Factorial, we're looking for a new Customer Support Team Lead to help us boost the company to the next level. We believe in developing our team, spreading...


Itnig Venture Builder - Barcelona

Publicado 7 days ago

Technical Customer Support Specialist

WebCargo digitizes global freight sales for over 3,500 of the world's largest logistics providers and carriers. Or, in plain English, we help move the world,...


Freightos (Tradeos, Ltd) - Barcelona

Publicado 7 days ago

Customer Service Representative (Italian-Speaking) - On-Site - Part-Time Fashion Industry In02 [...]

Experience the power of a game-changing career Ready to ditch the ordinary and embrace the extraordinary? We're a global technology and services leader that ...


Ares Consultores - Barcelona

Publicado 7 days ago

Sel 24217 - Operador/A Telefonista (Tardes)

El Grupo Vall Companys es un grupo líder y sólido en el sector agroalimentario cuya trayectoria profesional se inició en 1956. El carácter familiar del grupo...


Grupo Vall Companys - Barcelona

Publicado 7 days ago

Built at: 2025-01-10T07:46:58.759Z