Atenció Al Client

Detalles de la oferta

Atenció al client i tasques administratives.
Atenció al client presencial, telefònica, per correu i per xarxes. Gestió de documentació i tasques administratives. Suport a diferents departaments.
- Experiència 1 anys. Atenció al client i ús de l'ofimàtica.
- TÍTOL FP DE GRAU MIG
- títol fp de grau mig - administració
- català (parlat b2 - avançat, escrit c1 - d.funcional)
- espanyol (parlat b2 - avançat, escrit c1 - d.funcional)
- Competències / coneixements: Ofimàtica. Comptabilitat. Jurídic. Fiscalitat.
- Contracte laboral indefinit
- Jornada parcial matí (30 hores - jornada setmanal)
- Altres beneficis: Possibilitat d'ampliació de la jornada.


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Camarero/A

Buscamos a alguien con don de gentes, que le guste trabajar cara al público, el trabajo en equipo y que sea proactivo. Experiência mínima de 1 año en el sec...


Rialp Car - Lleida

Publicado 9 days ago

Mozo/Moza Almacén (Sector Alimentario)

**Descripción**: ¿Tienes experiência como **Mozo/Moza de Almacen** y estas buscando empleo para compagiarlo con otras actividades?¿Tienes disponibilidad hora...


Grupo Ctc - Lleida

Publicado 9 days ago

Vigilante De Seguridad

Funciones y tareas Protección de bienes y personas, vigilancia y control de instalaciones. Llevar a cabo las comprobaciones, registros y prevenciones necesar...


- Lleida

Publicado 9 days ago

Camarero /A

Empresa del sector hostelería situada en Vila-Sana necesita incorporar un/a camarero/a. La persona seleccionada realizará las siguientes funciones:- Atención...


Eurofirms - Lleida

Publicado 9 days ago

Built at: 2024-11-24T16:38:18.790Z