Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Peluquería A Domicilio (Salud Y Bienestar)

Descubre las últimas ofertas de empleo para peluquería a domicilio. Encuentra nuevas oportunidades laborales en Azkoitia publicadas este diciembre y accede a...


Domestiko.Com - España

Publicado 13 days ago

Vigilante De Seguridad

ID Oferta: 35007- Ubicación: Villajoyosa/Vila Joiosa, LaClece Seguridad es una empresa de ámbito nacional especializada en soluciones integrales de protecció...


Clece - España

Publicado 13 days ago

T.Atenció Sociosanitària Residència Alta Ribagorça

Descripción: Des d'ABD cerquem Tècnic en Atenció Sociosanitària/Auxiliar de Geriatria/Treballador Familiar per a la Residència Assistida i Centre de Dia Alta...


Asociación Bienestar Y Desarrollo - España

Publicado 13 days ago

T.Atenció Sociosanitària Residència Alta Ribagorça

Descripción Des d'ABD cerquem Tècnic en Atenció Sociosanitària/Auxiliar de Geriatria/Treballador Familiar per a la Residència Assistida i Centre de Dia Alta ...


Abd Asociación Bienestar Y Desarrollo - España

Publicado 13 days ago

Atenció Al Client / Auxiliar Administratiu/Va Sud-841

Detalles de la oferta

Des de Reintegra estem cercant un/a persona per Atenció al client / Auxiliar Administració per a les nostres oficines centrals de Lleida. Responsabilitats: Atenció presencial i telefònica a les persones usuàries de l'entitat, així com a proveïdors de l'entitat. Tasques administratives de suport al departament d'administració, així com suport administratiu de l'equip tècnic. Requisits imprescindibles: GS en administració o Superior. Experiència mínima de 2 anys realitzant tasques d'atenció al client i administració en general. Requisits valorables: Visió i sensibilitat per a programes socials. Coneixement de programes de gestió GIA i Galileu, i/o altres programes de gestió/administració. Competències requerides: Competències digitals i per desenvolupar treball telemàtic. Capacitat d'organització i planificació del propi treball, disposició a l'aprenentatge i millora contínua. Responsabilitat i compromís amb l'entitat. Gestió de l'estrès, treball en equip, gestió de conflictes i adaptabilitat. Autonomia, iniciativa, capacitat creativa i motivadora. Formació requerida: Títol FP de Grau Mig en Administració i finances. Idiomes: Català (parlat C1 - d.Funcional, escrit C1 - d.Funcional). Espanyol (parlat C1 - d.Funcional, escrit C1 - d.Funcional). Condicions laborals: Contracte laboral temporal (12 mesos). Jornada completa. #J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

Built at: 2024-12-24T03:38:40.658Z