Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Peó/Na Instal-Lacions

Neteja i ordre de l'obra Ajudar al encarregat a les tasques basiques de instal-lacions - Experiència 1 anys. Es valora experiência en llocs similar - ESTUDIS...


Desde Empresa Instal·Ladora - España

Publicado a month ago

Purchase Ledger Clerk

Our client, a local construction company based in Shenstone, requires a Purchase Ledger Clerk on a permanent basis. THE ROLE Working in a small team, you wil...


Desde Source Appointments Ltd - España

Publicado 24 days ago

Especialista En Compras

Especialista en Compras Ubicación: MAIMBAR GROUP, S. L. Requisitos: Al menos 5 años de experiencia demostrable en el mismo puesto. Conocimientos de component...


Desde Maimbar Group, S. L. - España

Publicado 23 days ago

Agente Comercial Para Transporte Mercancías Y

Locatel es una empresa de tecnología especializada en servicios de gestión de flotas para el transporte profesional (mercancías y viajeros). Tareas La misi...


Desde Locatel Fleets Solutions Sl - España

Publicado 16 days ago

Atenció Al Client / Auxiliar Administratiu/Va

Atenció Al Client / Auxiliar Administratiu/Va
Empresa:

Associació Reintegra


Lugar:

España

Detalles de la oferta

Des de Reintegra estem cercant un/a persona per Atenció al client / Auxiliar Administració per a les nostres oficines centrals de Lleida.
- Atenció presencial i telefònica a les persones usuàries de l'entitat, així com a proveïdors de l'entitat. - Tasques administratives de suport al departament d'administració, així com suport administratiu de l'equip tècnic.
- Experiència 2 anys. Requisits imprescindibles: - GS en administració o Superior. - Experiència mínima de 2 anys realitzant tasques d'atenció al client i administració en general. Requisits valorables: - Visió i sensibilitat per a programes socials. - Coneixement de programes de gestió GIA i Galileu, i/o altres programes de gestió/administració. Competències requerides: - Competències digitals i per desenvolupar treball telemàtic. - Capacitat d'organització i planificació del propi treball, disposició a l'aprenentatge i millora contínua. Responsabilitat i compromís amb l'entitat. Gestió de l'estrès, treball en equip, gestió de conflictes i adaptabilitat. Autonomia, iniciativa, capacitat creativa i motivadora.
- TÍTOL FP DE GRAU MIG
- Administació i finances
- català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- espanyol (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- Contracte laboral temporal (12 mesos)
- Jornada completa


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Atenció Al Client / Auxiliar Administratiu/Va
Empresa:

Associació Reintegra


Lugar:

España

Built at: 2024-09-07T08:15:41.610Z