Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Accounts Assistant- Melia Costa Del Sol

"El mundo es tuyo con Meliá" Entrar en Meliá es emprender un viaje sin fronteras porque las posibilidades de crecer y formarse aquí son infinitas. Es saber q...


Desde Melia Hotels International - España

Publicado a month ago

Consultor/A Sap Ewm ¡Remoto!, 100% En Remoto

Consultor/a SAP EWM ¡Remoto! en 100% En remoto. En la actualidad estamos buscando 1 perfil de CONSULTOR/A SAP EWM con al menos 4 años de experiencia relacion...


Desde Digital Talent Agency - España

Publicado a month ago

Consultor Independiente - Sea Dueño De Su Propio Negocio Web Inmobiliario

Consultor Independiente - Sea dueño de su propio negocio web inmobiliario Vélez-Málaga, Andalusia, ES ¿Está buscando un nuevo reto profesional?Únase a iad Es...


Desde Iad Joiniad Es - España

Publicado 25 days ago

Consultor/A Téc. Funcional - Programador/A Abap

Empresa INDUSTRIAL del sector de la ALIMENTACIÓN , necesita incorporar a un/a CONSULTOR/A TÉCNICO/A FUNCIONAL – PROGRAMADOR/A ABAP en BOIRO . SE OFRECE: Cont...


Desde Grupo Arestora - España

Publicado 24 days ago

Atenció Al Client Amb Anglès

Detalles de la oferta

Des de Marlex Human Capital estem col-laborant amb una empresa líder en el sector de l'alimentació saludable i sostenible, que precisa incorporar, per a les seves oficines situades a Bell-Lloc d'Urgell a una persona per al seu departament de d'Administració i Atenció al Client.

**Quina serà la teva missió en l'empresa?**
La persona seleccionada durà a terme les següents tasques de forma autònoma:

- Seràs la figura d'enllaç entre el departament comercial i el magatzem logístic.
- T'encarregaràs de resoldre les qüestions dels clients referent a les comandes i a la logística.
- Realitzaràs la comprovació i el control de comandes.
- Gestió de la logística de les comandes i de les possibles reclamacions dels clients.
- Treballaràs juntament amb el departament comercial per a assegurar el millor servei.

**Al perfil se li ofereix**:

- Incorporació directa per empresa.
- Horari de dilluns a dijous de 9h a 18h i jornada intensiva el divendres.
- Entrar a treballar en una empresa amb un gran potencial.
- Treballar de la mà d'un equip consolidat i amb ambició.
- Disposes d'experiència mínima d'1 any realitzant tasques similars.
- Tens coneixements d'anglès, ets capaç de comunicar-te amb els clients en aquest idioma.
- Disposes de coneixements d'ofimàtica.
- Tens disponibilitat horària i vehicle propi.


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Built at: 2024-11-08T08:27:27.439Z