Atenció Al Client Administratiu

Detalles de la oferta

Requisitos
Si disposes d'un CFGM Administratiu i experiència en el sector no dubtis en inscriure't.
Descripción
Ets una persona amb gran capacitat comunicativa?
Tens experiència en atenció al client i tasques administratives?
Aquesta és la teva oportunitat.
Important empresa del sector de subministraments de llum i gas disposa d'un punt de servei presencial a Olot.
Busca incorporar una persona comunicativa on realitzarà funcions com:

- Atenció al client presencial i telefònica.
- Tasques administratives com ara facturació, atenció a proveidors, ofertes, etc.
- Venta telefònica.
- Esperit de comercial

Horari de 8 a 13:30h i de 15 a 18h de dilluns a divendres


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Mozos/As Almacén Sector Alimentación [Vkv-233]

¿Estás buscando una nueva oportunidad laboral? ¿Quieres trabajar en una importante empresa del sector de la pastelería situado en Bonmatí?¿Tienes experiencia...


Ares Consultores - Burgos

Publicado 7 days ago

23319 - Recepcionista Administratiu/Va [Oe-725]

Important empresa de serveis de neteja de la zona de la Selva , necessita incorporar a plantilla una recepcionista a les seves oficines de Riudellots de la S...


Ares Consultores - Burgos

Publicado 7 days ago

(Ptz-263) - Responsable De Centro - Recambios Y Posventa

Descripción¿Tienes formación en mecánica o electromecánica de automoción y gestión de empresas? ¿Tienes experiencia en el área de posventa en concesionarios ...


Ares Consultores - Burgos

Publicado 7 days ago

B-226 | Agente Profesional

OPORTUNIDAD: Ampliamos Dpto. para 2023 con trabajo estable. Estamos interesados en una persona con valía para el asesoramiento presencial a clientes, y que p...


Ares Consultores - Burgos

Publicado 7 days ago

Built at: 2025-01-16T01:06:36.446Z