Assistent Administratiu/Va

Detalles de la oferta

PER QUÈ TREBALLAR A COMEXI?
A COMEXI som una empresa familiar dedicada a la fabricació de maquinària per a la indústria de l'embalatge flexible.
Fundada en 1954, actualment tenim presència a tot el món i un equip de més de 450 empleats.
La nostra missió és liderar la conversió de la indústria de l'embalatge i aplicar millores tecnològiques a les nostres màquines per a minimitzar l'impacte mediambiental dels productes.
La nostra filosofia de treball aposta per l'autonomia, la responsabilitat i la flexibilitat horària.
QUINS SERAN ELS TEUS REPTES?
- Planificar i gestionar les sortides del personal tècnic encarregant-se de tota gestió documental associada (visats, cartes d'invitació...).
- Revisar i liquidar comptes de treballadors.
Facturació de serveis prestats als clients.
- Preparació de la documentació de logística dels viatges del personal tècnic (dades client i representant, reserves hotel,...).
- Gestió dels visats, condicions per cada país, cartes d'invitació, vacunacions, enviaments de passaports...
- Fer arribar la informació de la sortida als tècnics implicats.
- Informar de les visites de tècnics convenientment al client i al representant.
- Atendre i coordinar la resolució de problemes logístics dels tècnics a casa dels clients.
- Revisar i liquidar els comptes dels treballadors a la tornada del viatge.
Inclou també calcular si el treballador té saldo a rebre o a retornar.
Inclou la comptabilització de les liquidacions i la compensació dels comptes dels treballadors.
- Recopilació i preparació de dades per a la facturació del servei: hores i despeses dels tècnics propis (liquidació), factures proveïdors...
- Facturació dels serveis prestats al client.
QUÈ ET FARÀ TRIOMFAR EN AQUESTA POSICIÓ?
- Disposar d'estudis relacionats amb la posició o experiència assimilable, ja sigui en una agència de viatges o similar.
- Disposar de capacitat analítica i de resolució de problemes.
- Habilitats de comunicació verbal i escrita tant en anglès com en espanyol.
Es valoraran molt positivament altres idiomes.
- Seria ideal que disposessis de més de 2 anys en una posició similar.
QUÈ T'APORTAREM?
- Posició TEMPORAL de 3 mesos aproximadament, amb horari flexible d'entrada i sortida, amb teletreball implantat per política d'empresa.
- 22 dies de vacances per conveni + dies addicionals!
- Un gran espai de treball amb oficines noves i menjador a preu subvencionat
- Pàrquing d'empresa gratuït i ampli catàleg de descomptes
- Possibilitat de contractar sessions de fisioteràpia subvencionades
- Paquet de retribució flexible amb possibilitat de contractar tiquet de llar d'infants, assegurança mèdica i tiquet restaurant
- Uneix-te a un entorn actiu i professional, on el bon ambient i el treball en equip són essencials.
Situats a Riudellots de la Selva.
Amb facilitat d'accés en transport públic (bus L-151 i tren)


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Assessor/A Administratiu/Va Comptable

Es busca persona amb experiència en Administració, Comptabilitat i Finances per unir-se al nostre equip. Exercir funcions com comptabilitat, facturació, mode...


Blaumar Pools Empordà Sl - Girona

Publicado 8 days ago

Administratiu/Va Comptable I Comercial (Temporal)

**CLAITEC** és una empresa tecnològica especialitzada en desenvolupament i venda de solucions de seguretat industrial i de prevenció d'accidents laborals. Fo...


Claitec - Girona

Publicado 8 days ago

Tècnic/A En Informació Turística A St. Feliu De

En el marc del programa SOC-FOMENT PRÀCTIQUES destinat a la realització de contractes formatius per a l'obtenció de pràctica professional, cerquem jove per t...


Oficina De Treball Del Soc - Girona

Publicado 8 days ago

Monitor/A Educatiu/Iva – Comunitat Terapèutica Riera Major (Viladrau) Recursos Humanos Fsc

25h setmanals Monitor/a Educatiu/iva – Comunitat Terapèutica Riera Major (Viladrau)Organització, estructura i desenvolupament de dinàmiques grupals i activit...


Fundación Salud Y Comunidad - Girona

Publicado 8 days ago

Built at: 2025-01-11T23:46:42.277Z