Funcions i requisits de la vacant Assistent/a suport administratiu a direcció Des de Pimec, estem seleccionant per a empresa dedicada al sector de l'alimentació, ubicada a Esparreguera, un/a: Assistent/a de suport administratiu a direcció.
Quines seran les teves principals responsabilitats?Gestionar l'agenda de direcció.Recopilar dades i generar informes d'indicadors de l'empresa, en totes les àrees.Donar suport en l'organització de fires i esdeveniments de l'empresa.Suport a l'àrea comercial, operacions i administració.Tasques administratives diverses derivades de l'assistència a direcció.Per a dur a terme la posició, et sentiràs còmode si:Disposes de formació de FP en assistència a la direcció o formació en administració.Tens experiència en tasques administratives i assistència a la direcció.Domines el català i el castellà, valorant-se positivament l'anglès.Tens coneixements alts en Excel i valorable haver treballat amb programes de gestió ERP.Ets una persona metòdica, flexible, amb capacitat d'aprenentatge i polivalent.Disposes de flexibilitat d'horari per a poder respondre a situacions que la direcció necessiti suport.Quins beneficis t'aportarem?Contractació estable.Incorporació immediata.Horari continu de 8 a 16h.Condicions que ofereix l'empresaJornada completaHorari: De 8 a 16hPerspectiva de la feina: EstablePrevisió d'incorporació: ImmediatTipus de contracte: IndefinitSalari: € 22.000 - 24.000€ bruts anualsEstudisÉs imprescindible:
Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació SecretariatExperiència laboralÉs imprescindible:
Tens experiència en tasques administratives i assistència a la direcció.Nivell d'experiènciaTècnic / Especialista
Anys d'experiència1 any
IdiomesCatalà: C1 - Funcional (Imprescindible)Castellà: C1 - Funcional (Imprescindible)Anglès: B1 - Intermedi (Valorable)
#J-18808-Ljbffr