Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Indirect Pharma Sales Trainee

Home to the world's best loved and trusted hygiene, health, and nutrition brands. Our purpose defines why we exist: to protect, heal and nurture in the relen...


Desde Reckitt - Barcelona

Publicado a month ago

Lp803 | Gestor/A De Grandes Cuentas (Barcelona)

Grupo mundial de ingeniería centrado en el control preciso y el movimiento de fluidos en aplicaciones críticas. Trabajamos con empresas internacionales líder...


Desde *Nombre Oculto* - Barcelona

Publicado a month ago

V817 Sales Associate Boss Store Diagonal (Barcelona)

Conviértete en un embajador de la marca BOSS y forma parte de un equipo que trabaja con pasión, ambición y conocimiento para crear una experiencia del client...


Desde Empresa Líder - Barcelona

Publicado a month ago

Asesor Comercial De Hipotecas Y Activos | Db-050

Necesitamos profesionales como tú para que nuestros clientes cumplan sus objetivos En momentos difíciles, los retos se hacen más interesantes. Nuestros clien...


Desde #Attittudtalent #Attittud Business - Barcelona

Publicado a month ago

Assistant Comercial, Compres I Logística

Assistant Comercial, Compres I Logística
Empresa:

Intac Vic


Detalles de la oferta

**ASSISTANT COMERCIAL, COMPRES I LOGÍSTICA**:
**Ubicació**:
Vic

**Sector**:
Comerç Internacional

**LLoc de treball**:
ASSISTANT COMERCIAL, COMPRES I LOGÍSTICA

**Missió**:
**Per a empresa de nova creació, amb seu a Vic i àmbit internacional, busquem un/a Administratiu/va Comercial i de Logística per a donar suport a gerència en la gestió de comandes a clients i proveïdors, i en el control dels operadors logístics.**:
**FUNCIONS**:

- Introduir les comandes de clients al sistema informàtic i informar de la data d'entrega dels productes, reportant a Dir. Comercial els incompliments de les dates desitjades pels clients.
- Mantenir les tarifes de preus de venda actualitzades en el sistema segons les informacions de Dir. Comercial.
- Donar d'alta Clients i Proveïdors en el sistema informàtic mantenint actualitzada tota la informació existent dels mateixos.
- A partir de les comandes dels clients i de l'entrada de productes acabats al magatzem, realitzar els albarans de sortida de mercaderia i informar a l' operador logístic per a que prepari les sortides definides cap els clients. Revisar stocks i possibilitat d'avançar enviaments parcials al següent HUB de l' operador logístic de forma proactiva.
- Realitzar el seguiment de les entregues a client, en les aplicacions informàtiques de l'operador Logístic, reportant les incidències detectades i gestionant les accions oportunes per a garantir l'entrega dels productes a temps.
- Proposar la tipologia de transport o la recollida dels productes acabats en la Planta de Fabricació per a accelerar el termini d'entrega y complir amb les dates pactades amb el client.
- Gestionar les importacions i expedicions marítimes/terrestres/aeries amb el transitari i/o operador logístic, gestionant tota la documentació necessaria per a garantir que el producte arribi fins el punt acordat amb el client segons INCOTERMS i per a que el departament Financer i el de Compres tinguin tota la documentació actualitzada.
- Informar a Direcció i gestionar les incidències logístiques: errades d'entregues, producte entregat defectuós, endarreriments, etc
- Gestionar els transports de proveïdors fins la planta per a aquells amb els que es tingui condicions ExWorks.
- Gestionar l'enviament i recepció de mostres de MMPP i productes a/de proveïdors, _preshipment samples_, materials per a homologació, etc
- Realitzar les comandes de compra a proveïdors de MMPP, productes i serveis i realitzar el seu seguiment fins la seva recepció en el magatzem. Realitzar l' entrada en el sistema informàtic de productes comprats al magatzem així com dels seus lots de fabricació. Detectar diferencies de quantitat i preu per comprovació de les comandes, albaranes i informació de l'operador logístic
- Mantenir les tarifes de preus de compra actualitzades en el sistema segons les informacions de Dir. Compres
- Mantenir l'arxiu de factures i tota la documentació comptable i bancaria actualitzada. Gestionar el correu de l'empresa. Garantir abans del tancament de mes que es disposa d'albarans i factures pendents per a poder comptabilitzar o aprovisionar en el seu defecte.
- Comptabilitzar les factures d'acord a les normes del Grup. Imprimir situació de bancs de forma setmanal i reportar a Direcció.
- Gestionar els indicadors de la seva área de responsabilitat, mantenint-los actualitzats de forma diària.
- Complir amb les normatives mediambientals (procediments i instruccions definides en el SGMA ISO 14001) de la companyia i en especial assegura la segregació de residus de forma correcta en els contenidors disposats a tal efecte.
- Complir amb les normatives de Seguretat i Salut Laboral definides per l' empresa, utilitzant en tot moment els EPIs definits en cada activitat a realitzar.

**Imprescindible**:

- Nívell alt parlat i escrit de castellà, català i anglès
- Ofimàtica avançada
- Coneixements de logística interrnacional
- Experiència en tasques similars, mínim d'1 any

**Preferible**:

- Coneixements de SAP i/o altres ERP
- Coneiements d'italià i/o altres idiomes
- Experiència en Customer Service
- Residència a Vic o rodalies

**S'ofereix**:

- Oportunitat laboral en empresa de nova creació, formada per professionals experts de primer nívell
- Possibilitats de promoció
- Retribució negociable segons perfil

**Imatges**:


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Assistant Comercial, Compres I Logística
Empresa:

Intac Vic


Built at: 2024-10-05T16:43:54.497Z