Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Regulatory Affairs Trainee | T-479

¿Estás estudiando un Máster o Posgrado en Regulatory Affairs o Farmacia? ¿Estás en búsqueda de prácticas?¿Quieres unirte a una Multinacional líder del sector...


Alcon - Barcelona

Publicado 13 days ago

Administrativo/A Jurídico -

ILUNION Capital Humano busca incorporar para importante cliente multinacional español el siguiente perfil:Administrativo JurídicoFUNCIONES: Proporcionar sopo...


Ilunion Capital Humano - Barcelona

Publicado 14 days ago

Quedan 3 Días Advocat/Da Per Equip Fiscal I Legal

Eurecat és el principal centre tecnològic de Catalunya i la segona organització de recerca privada més gran del sud d'Europa. Aplega l'experiència de més de ...


Eurecat Technology Centre - Barcelona

Publicado 14 days ago

Regulatory Affairs Consultant

.We invite you to bring your knowledge of European regulations governing product safety and stewardship into play as you support organisations around the wor...


Ramboll Group A/S - Barcelona

Publicado 13 days ago

Assessor/A Tècnic/A De L'Oficina Legal I De Contractació Pública

Detalles de la oferta

L'Oficina Legal i de Contractació Pública (Legal & Procurement Office) de la Fundació i2CAT està cercant un/a Assessor/a Tècnic/a.
L'Oficina Legal i de Contractació Pública és un departament que s'encarrega de la coordinació legal de l'entitat (contractes i convenis) i de gestionar els procediments de contractació pública als quals la Fundació està sotmesa en qualitat d'entitat pertanyent al sector públic de la Generalitat de Catalunya.
Per al correcte desenvolupament de les tasques de gestió administrativa dels procediments de contractació pública de l'entitat, és necessària la incorporació d'un perfil amb experiència prèvia dins de l'administració o d'entitats del sector públic en l'àmbit de Catalunya i/o de la resta d'Espanya. Les seves principals funcions seran:
Gestió administrativa de procediments de contractació del sector públic en les seves diferents modalitats.Interlocució amb els responsables tècnics dels contractes.Gestió i seguiment administratiu dels contractes (recopilació d'evidències de la seva correcta execució, mesurament d'indicadors qualitatius i quantitatius, etc.).Suport en la preparació administrativa d'auditories i en la elaboració de memòries justificatives pel que fa als procediments de contractació pública.Requisits mínims: Grau o Llicenciatura.Català i Castellà natius o amb competència professional completa.Experiència mínima de 6 mesos en tasques de gestió en l'àmbit de contractació pública.Domini del paquet Office (especialment d'Excel).Flexibilitat i capacitat per gestionar incerteses.Experiència en la gestió de les diferents fases relatives a procediments de contractació pública en l'àmbit de les tecnologies digitals.Experiència en la gestió i justificació de contractes co-finançats amb subvencions públiques competitives (especialment amb fons NextGenEU) a nivell de Catalunya i/o Espanya.Experiència en gestió econòmica, financera o pressupostària.Experiència en eines informàtiques de gestió/ERP.Tipus de Contracte: Per circumstàncies de la producció.

#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

Built at: 2024-11-10T10:38:53.757Z