Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Hdx-376 Tecnico/A Comunicacion Y Rsc Ref.4933 Kbt-289

Hola! En Grupo Castilla estamos buscando un TECNICO / A DE COMUNICACION Y RSC en la central en Riudoms (Tarragona) que nos ayude a impulsar la empresa al sig...


Desde Grupo Castilla - Tarragona

Publicado a month ago

(Wv-116) - Técnico/A De Seguridad-Prl

Proceso de selección continuo. FuncionesDesde IMAN Temporing, empresa especializada en RRHH, queremos acompañarte en tu trayectoria laboral.#Conectamoseltale...


Desde Iman Temporing Ett, S. L. - Tarragona

Publicado a month ago

Ufq333 Técnico/A De Seguridad-Prl

Proceso de selección continuo. FuncionesDesde IMAN Temporing, empresa especializada en RRHH, queremos acompañarte en tu trayectoria laboral.#Conectamoseltale...


Desde Iman Temporing Ett, S. L. - Tarragona

Publicado a month ago

Orientadors Professionals Per A La Inserció

- Orientació i acompanyament a la inserció dels usuaris participants dels diversos programes ocupacionals. - Realització de tutories d'orientació professiona...


Desde Oficina De Treball Del Soc - Tarragona

Publicado a month ago

Assessor/A Servei Postvenda

Detalles de la oferta

Des de Marlex estem col.laborant amb una empresa orientada líder en el sector de l'automoció a la provincia de Tarragona, la qual precisa incorporar en aquests moments, un/a Assessor/a Servei Postvenda, per les seves instal.lacions ubicades a la zona.¿Quines seran les teves funcions?En dependència directa del Cap del departament de Postvenda, t'ocuparàs de:Atenció al client: L'assessor de servei postvenda és el principal punt de contacte entre els clients i el taller de servei.Recepció i diagnòstic de vehicles: Rep els vehicles dels clients, registra la informació rellevant.Coordinació de serveis: Programa i coordina les cites de servei segons la disponibilitat del taller i les necessitats del client.Assessorament tècnic: Proporciona assessorament tècnic als clients sobre els serveis i reparacions que s'han de realitzar en els seus vehicles.Gestió de garanties i reclamacions: Administra i gestiona les garanties dels vehicles, assegurant-se que els treballs realitzats estiguin coberts per la garantia del fabricant.Seguiment postvenda: Realitza un seguiment amb els clients després que hagin recollit els seus vehicles per a assegurar-se que estan satisfets amb el servei rebut i per a resoldre qualsevol problema que pugui sorgir després de la reparació.A la persona seleccionada se li ofereix:Incorporació estable en una empresa consolidada.Jornada de dilluns a divendres en horari de 8-16:30h i una setmana al mes de 8:30-13:30h i de 15:30 a 19h.Creixement professional i desenvolupament personal.Salari a concretar amb el candidat segons vàlua.Formar part d'un equip emprenedor i dinàmic.Ets el/la candidat/a ideal si...Comptes amb experiència d'entre 3 i 5 anys en una posició similar, orientada al client.Aportes bon nivell de castellà i català.Aportes coneixements d'ofimàtica i experiència amb el programa Quiter.Disposes de formació orientada a CFGM en Administració o similar.T'agrada el món de l'automoció i tens coneixements bàsics en mecànica.Ets una persona dinàmica, organitzada, proactiva, polivalent i amb orientació al client.Disposes de carnet de conduir B.
#J-18808-Ljbffr


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Built at: 2024-11-03T21:00:45.978Z