.Coneixes algú a qui li pugui interessar? Descripció de l'oferta Assessor/a Senior comptable-fiscal a Comarca Maresme Assessoria ubicada a la zona del Maresme Nord i Selva Marítima, que vetlla per un tracte personalitzat al seu client, ofereix una bona oportunitat per una persona SENIOR en el camp de l'assessorament comptable i fiscal. Es tracta d'una vacant per cobrir un relleu de jubilació Funcions i requisits de la vacant La persona seleccionada assumirà funcions tant de l'area comptable com de la fiscal:- Portar les comptabilitats de clients en sentit ampli (diària i tancament inclosos).- Analitzar els estats comptables, elaborar informes i preparar balanços de situació de cada empresa.- Transmetre, de manera personalitzada, la situació economico-financera de l'empresa als clients.- Preparació i presentació de liquidacions tributaries, IVA, IRPF, Impost de societats,...- Atendre requeriments d'hisenda i altres organismes oficials.- Declaracions de Renda.Es tracta d'una assessoria que ofereix un tracte molt personalitzat amb els seus clients i caldrà que aquesta persona tingui coneixements amplis, sobretot de la materia comptable i fiscal, de totes les obligacions que tenen les empreses en aquest sentit. Condicions que ofereix l'empresa Perspectiva de la feina Lloc de treball totalment estable Previsió d'incorporació € Entre 40/60000 segons experiència El salari es negociable Negociable segons els valors i experiència aportada (respon pregunta formulada sisplau) Altres dades a destacar - El perfil d'aquest lloc de treball està pensat per una persona que aporti experiència, però que encara tingui recorregut i que vulgui continuar desenvolupant la seva trajectòria professional dins el món de l'assessoria d'empreses. El motiu, és que busquem un/a bon/a col·laborador/a de futur. Es tracta d'una vacant per acabar substituïnt una persona que es jubilara.- Contracte laboral i feina estable. -Diplomatura amb titulació Ciències Empresarials -Llicenciat amb titulació Economia -Grau amb titulació Economia -Llicenciat amb titulació Administració i Direcció d'Empreses - Demanem experiència prèvia i domini de l'àrea comptable (fer comptabilitats i analisi de balanços).- Valorarem coneixements o experiència en materia fiscal, ja que part de les seves funcions també son sobre aquesta matèria.- Valorarem formació complementaria a nivell de Postgrau, Màster, etc...- Valorarem experiència en gestories, assessories, consultories, etc... Nivell d'experiència Altres requeriments - Busquem una persona que li agradi formar-se constantment i estigui al corrent de totes les novetats normatives i lleis que afecten a l'empresa. Que tingui facilitat per consultar normatives i resoldre dubtes de manera autònoma.- El lloc de treball té un 95% de feina de despatx, però cal tenir disponibilitat per anar puntualment a casa del client.-Residència preferent zona comentada a l'oferta