El nostre client és un grup empresarial del sector serveis amb una trajectòria de més de 30 anys en el seu segment d'activitat, posicionat com a líder en la seva zona d'influència i amb una àmplia base de clients satisfets.A causa de la fase de creixement en què es troba, requereix incorporar, a la seva seu situada a Girona centre: Assessor/a Laboral.Reportant a la direcció del departament i coordinant-se amb la resta de l'equip de l'àrea, la persona a incorporar es responsabilitzarà de:Assessorar els clients (empreses i autònoms) en matèria laboral.Confeccionar nòmines.Gestionar altes, baixes i modificacions de jornada a la Seguretat Social.Liquidar TC's.Tramitar certificats d'empresa i vida laboral.Tramitar IT's.Tramitar acomiadaments, amonestacions, permisos d'empleats, etc.Calcular i presentar declaracions informatives i resums anuals (111, 190).Redacció i presentació de contractes de treball.Requisits: Per a ser considerat/a per a aquest lloc, has de comptar amb almenys 2 anys d'experiència en llocs de treball similars, demostrant el teu coneixement i habilitats en elaboració i interpretació de nòmines, aplicació de convenis col·lectius, cotitzacions a la seguretat social, gestió d'altes, baixes i incapacitats temporals, gestió de permisos, retencions IRPF i contractació d'empleats.El nivell de formació ideal és universitari, amb especial èmfasi en Relacions Laborals, Administració i Direcció d'Empreses, Ciències Empresarials, Dret o similar.Molt valorable formació específica en administració de personal, "Compliance" aplicada a l'àmbit de les RRLL, o equivalent.Avantatges: Aquesta posició està situada a Girona i requereix una presència del 80% de la jornada laboral a les instal·lacions de l'empresa.A canvi, el nostre client ofereix:Ambient de treball dinàmic, col·laboratiu i orientat al client.Estabilitat laboral i projecció professional a llarg termini.Retribució competitiva d'acord a l'experiència i les funcions del lloc.Formació contínua i accés a nous reptes i responsabilitats.#J-18808-Ljbffr