FUNCIONS I TASQUES PRINCIPALS: - Planificar, organitzar i fer el seguiment de les feines i dels clients assignats: Programant les activitats i tasques a executar; Concertant las visites amb la clientela (posant-se en contacte amb el/la client); Confirmant qui serà el responsable/es i/o interlocutor del servei per part de l'empresa client; Comprovant que el servei o la tasca s'hagi executat correctament, amb les condicions pactades i el nívell de satisfacció assolit en el servei, per part del client/a. - Atendre i assessorar la clientela en els tràmits i els procediments legals: recollint la seva petició (per telèfon, mail o presencialment) i/o contactant amb l'empresa per recollir la informació; Analitzant les seves característiques i els requeriments de l'activitat global; Traslladant i compartint els dubtes, comentaris, etc. amb els/les altres professionals per tal de fer una anàlisi en profunditat i oferir la millor solució o gestió; Responent als dubtes, peticions, etc. de la clientela en totes aquelles qüestions de naturalesa laboral a través del telèfon, correu electrònic i/o rebent a la clientela al despatx; Solucionant les incidències amb la clientela i oferint alternatives. - Realitzar els procediments laborals de defensa judicial: participant en la resolució de conflictes laborals i buscant solucions jurídiques, utilitzant les eines més adequades en cada situació i, si arriba el cas, participant en la defensa judicial del/de la client: acomiadaments, prestacions contributives i no contributives, reclamacions de salaris, sancions, etc. - Gestionar la informació administrativa i econòmica de la seva activitat: Recopilant, verificant i registrant la informació administrativa que es genera de l'activitat (impresos, documents, etc.) i arxivant la documentació, digitalment i físicament; Revisant i proposant millores en els sistemes d'informació existents (principalment, el software de gestió actual); participant en el seguiment dels procediments de treball del departament i proposant millores per optimitzar-los; Contribuint a mantenir la BBDD actualitzada i identificant qualsevol canvi en la informació de la clientela; Confeccionant pressupostos i oferint la informació necessària per a la confecció de les factures (inclús, si cal, confeccionar-ne) i validant-ho amb la responsable. - Oferir suport al departament laboral: Oferint suport en els tràmits legals amb l'administració pública i la direcció tècniques de procediment davant l'administració; Assumint funcions i tasques d'altres companys/es quan s'han finalitzat les pròpies, en moments de pics de feina o quan el/la company/a és fora; Contribuint a que el departament tingui l'espai, els recursos i les eines en òptimes condicions i les necessàries per fer la seva feina; Cercant informació actual relativa a la normativa, recursos i eines per assegurar l'òptim compliment de les gestions i assessoraments; Fent el seguiment dels resultats propis i col-laborar amb el seguiment dels resultats de l'área i identificant i informant de les desviacions al/a la responsable del departament laboral. - Oferir suport a la direcció: Vigilant i comunicant a la direcció els riscs i les oportunitats detectades amb els sistemes d'informació necessaris; Comunicant al/a la responsable qualsevol incidència que no correspongui al seu àmbit de decisió o en aquells casos que tingui dubtes raonables sobre l'abast de la seva responsabilitat; Recollint la informació i elaborant informes, quadres d'indicadors, etc. per informar a la direcció de la situació i evolució de la seva activitat i/o la del departament, si li demanen. - Oferir suport a la resta de departaments (Fiscal, Comercial, Administratiu, etc.): Oferint informació sobre el mercat, la relació amb la clientela, etc.; Identificant necessitats i assessorant a la clientela sobre els serveis que ofereix l'Assessoria, donant suport a l'activitat comercial; Oferint suport a administració en el seguiment d' impagats amb la clientela; Compartint la informació i el coneixement amb els altres departaments relacionats amb els temes laborals (fiscal, mercantil, comptable, etc.); Col-laborant amb tasques d'altres àrees en pics de feina quan li sigui possible (per temps i coneixements), per exemple, declaracions de renda, etc. - Oferir suport en la relació i les gestions amb tercers: Oferint suport i supervisant el treball dels proveïdors de serveis i materials externs/es (Auditoria, Tic's, etc.); Facilitant la relació i conciliant els interessos entre la clientela, l'Assessoria i les diferents administracions.
- Experiència 3 anys. És imprescindible haver realitzat les funcions descrites durant un període mínim de 3 anys en una assessoria laboral. O demostrar que s'han posat en joc totes les competències requerides en aquest període de temps en diferents àmbits (formals i informals).
- TÍTOL DE GRAU
- Dret
- Competènc