Empresa referent en l'àmbit de l'assessorament d'empreses situada al Camp de Tarragona ha obert un procés per incorporar al seu equip un/a Assessor/a laboral.La persona candidata tindrà la possibilitat de desenvolupar el seu projecte professional en una organització amb una llarga experiència en l'assessorament comptable, mercantil, fiscal i laboral, que ha sigut capaç de fidelitzar una clientela formada per empreses de diferents sectors.ResponsabilitatsPlanificar, organitzar i fer el seguiment de les feines i dels clients assignats: Programant les activitats i tasques a executar; Concertant les visites amb la clientela; Confirmant qui serà el responsable/es i/o interlocutor del servei per part de l'empresa client; Comprovant que el servei o la tasca s'hagi executat correctament.Atendre i assessorar la clientela en els tràmits i els procediments legals: Recollint la seva petició i/o contactant amb l'empresa; Analitzant les seves característiques; Respondent als dubtes de la clientela en qüestions laborals.Realitzar els procediments laborals de defensa judicial: Participant en la resolució de conflictes laborals i buscant solucions jurídiques.Gestionar la informació administrativa i econòmica de la seva activitat: Recopilant, verificant i registrant la informació administrativa que es genera de l'activitat.Oferir suport al departament laboral: Oferint suport en els tràmits legals amb l'administració pública; Assumint funcions d'altres companys/es quan s'han finalitzat les pròpies.Oferir suport a la direcció: Vigilant i comunicant a la direcció els riscs i les oportunitats detectades.Oferir suport a la resta de departaments: Oferint informació sobre el mercat i assessorant a la clientela sobre els serveis que ofereix l'Assessoria.Oferir suport en la relació i les gestions amb tercers: Supervisant el treball dels proveïdors de serveis i materials externs.RequisitsConeixement i aplicació de la legislació laboral i altres normes clau de l'activitat.Coneixements bàsics de comptabilitat general i del Pla General Comptable.Coneixement dels processos administratius i de la gestió documental.Coneixement i ús de les eines i sistemes clau de gestió de la informació.Coneixements i ús de les tècniques de gestió de pressupostos.Domini del català i castellà en comprensió, parla i escriptura.És imprescindible disposar d'un Grau en Dret o Graduat Social i haver realitzat les funcions descrites durant un període mínim de 3 anys en una assessoria laboral.CondicionsContracte de llarga durada (amb un període de prova de 6 mesos)Horari: De dilluns de 8:30 A 14:30 i de 16:00 a 18:00 i divendres de 8:30 a 14:30.La retribució anirà en funció de les competències aportades.Lloc de treball: Baix CampIncorporació immediata
#J-18808-Ljbffr