Assessor/A Laboral

Detalles de la oferta

.Ribas Àlvarez és una firma d'advocats, assessors fiscals, laborals, i consultors amb una àmplia proposta de serveis que cobreix totes les necessitats d'àmbit legal i econòmic de l'empresa.
Ribas Àlvarez precisa incorporar per les seves oficines ubicades a Olot, un/a ASSESSOR/A LABORAL amb la missió d'assessorar als clients en matèria laboral resolent les seves necessitats, assessorant-los en la presa de decisions empresarials i garantint el compliment de la normativa laboral.
La persona que s'incorpori formarà part de l' Àrea Laboral i realitzarà les següents funciones:Analitzar els convenis col·lectius de referència i les condicions laborals que se'n derivar per aplicar a cada client.Realitzar els processos administratius per a la contractació de personal de les empreses clients.Presentar els butlletins de cotització (TCs) i revisar mensualment les incidències detectades.Confeccionar la documentació associada a la finalització de la relació laboral treballador-empresa client: elaborar cartes de finalització de contractes, cartes d'acomiadament, càlculs de liquidacions, certificat d'empresa.Confeccionar els rebuts salarials dels treballadors i fer-ho arribar als clients.Gestionar els embargaments salarials: anàlisis de la seva viabilitat, comunicació a l'organisme emissor, aplicar-ho si és al cas a la nòmina del treballador/a i informar a l'empresa client.Preparació trimestralment del model 111 i anualment del 190 a l'AEAT.Assessorar a les empreses sobre els registres retributius i elaborar la informació corresponent pel compliment de la normativa de referència.Gestionar processos documentals varis de l'àmbit: enquestes del INE, resums de costos salarials pels clients, simulacions de nòmines i contractacions, reclamacions de deute, etc.Preparació documental de l'àmbit per a les inspeccions i judicis en matèria laboral, i amb el suport i/o supervisió de l'advocat de l'àrea.Prepara i presentar la documentació associada a expedients de regulació de treball.Assessorar als clients amb l'ús de les noves eines tecnològiques que és disposin dins l'àrea.Realitzar visites de seguiment i assessorament a les empreses clientsS'ofereix:- Projecte estable amb possibilitats de creixement professional en funció de la vàlua personal.- Jornada Completa amb horari flexible.- Horari: De dilluns a dijous horari flexible entre 8h i 18h i divendres jornada intensiva de 8h a 14.30h.
Jornada intensiva de 8h a 14h durant l'estiu.
- Salari en funció de la experiència aportada.- Incorporació immediata.Es requereix:- Professional amb formació a nivell tècnic laboral, diplomatura o grau en Relacions Laborals o experiència contrastada en aquesta àrea.- Experiència de més de 3 anys com Assessor/a Laboral.- Català Natiu- Castellà Natiu- Anglès/Francès Valorable


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

Site Tech Manager | [Fy-772]

Job Purpose The Site Tech Manager collaborates with the site team & other GSK functions to build local capability and drive measurable value from existing & ...


Ares Consultores - Burgos

Publicado 6 days ago

[B-259] - Caddy Master

Descripción posición : Funciones y responsabilidades : Dar la bienvenida al cliente al Resort. Servir a los clientes lo que han alquilado en la tienda de gol...


Ares Consultores - Burgos

Publicado 6 days ago

(Obz-508) - Trading Assistant Global Desk

You will be joining smart and motivated colleagues as a Junior Trading Assistant. You will be the first point of contact between the retail traders and the c...


Ares Consultores - Burgos

Publicado 6 days ago

[Zt036] Administratiu/Va De Comunitats

Tens experiència en la gestió de comunitats i estàs familiaritzat amb el sector de la Inmobiliaria? Et consideres una persona organitzada i proactiva i alhor...


Ares Consultores - Burgos

Publicado 6 days ago

Built at: 2025-01-14T13:12:07.529Z