Assessor/A Laboral

Detalles de la oferta

Coneixes algú a qui li pugui interessar?
Descripció de l'oferta Assessor/a Laboral a Girona (Girona)Busquem un/a Assessor Laboral.
Avantatges: Horari flexible1 dia de teletreball a la setmanaAmbient de treball dinàmic, col·laboratiu i orientat al client.Estabilitat laboral i projecció professional a llarg termini.Retribució competitiva d'acord a l'experiència i les funcions del lloc.Formació contínua i accés a nous reptes i responsabilitats.Funcions i requisits de la vacant: El nostre client és un grup empresarial del sector serveis amb una trajectòria de més de 30 anys en el seu segment d'activitat, posicionat com a líder en la seva zona d'influència i amb una àmplia base de clients satisfets. A causa de la fase de creixement en què es troba, requereix incorporar, a la seva seu situada a Girona centre:

Assessor/a Laboral.

Reportant a la direcció del departament i coordinant-se amb la resta de l'equip de l'àrea, la persona a incorporar es responsabilitzarà de:
Assessorar els clients (empreses i autònoms) en matèria laboral.Confeccionar nòmines.Gestionar altes, baixes i modificacions de jornada a la Seguretat Social.Liquidar TC's.Tramitar certificats d'empresa i vida laboral.Tramitar IT's.Tramitar acomiadaments, amonestacions, permisos d'empleats, etc.Calcular i presentar declaracions informatives i resums anuals (111, 190).Redacció i presentació de contractes de treball.Condicions que ofereix l'empresa: Aquesta posició està situada a Girona i requereix una presència del 80% de la jornada laboral a les instal·lacions de l'empresa.
Requisits: Grau amb titulació Administració i Direcció d'Empreses.Grau amb titulació Dret.Grau amb titulació Relacions Laborals.Llicenciat amb titulació Ciències del Treball.Diplomatura amb titulació Rel. Laborals/Graduat Social.Per a ser considerat/a per a aquest lloc, has de comptar amb almenys 2 anys d'experiència en llocs de treball similars, demostrant el teu coneixement i habilitats en elaboració i interpretació de nòmines, aplicació de convenis col·lectius, cotitzacions a la seguretat social, gestió d'altes, baixes i incapacitats temporals, gestió de permisos, retencions IRPF i contractació d'empleats.

El nivell de formació ideal és universitari, amb especial èmfasi en Relacions Laborals, Administració i Direcció d'Empreses, Ciències Empresarials, Dret o similar. Molt valorable formació específica en administració de personal, "Compliance" aplicada a l'àmbit de les RRLL, o equivalent.
Nivell d'experiència: Consultoria, Assessoria, Recursos Humans, Selecció de personal.

#J-18808-Ljbffr


Fuente: Jobleads

Requisitos

Caddy Master (R-777)

Descripción posición : Funciones y responsabilidades: Dar la bienvenida al cliente al Resort. Servir a los clientes lo que han alquilado en la tienda de golf...


Desde Pga Catalunya Golf And Wellness - Burgos

Publicado 22 days ago

Gerente

Desde LHH Recruitment Solutions, consultora especializada en la selección de perfiles cualificados y directivos nos encontramos en búsqueda de un/a GERENTE p...


Desde Lhh - Burgos

Publicado 21 days ago

Full-Stack Engineer

How to apply If all of this sounds appealing to you and fits your profile, we'd love to hear from you! Email us at ****** with your CV and a cover letter tel...


Desde Wikiloc - Burgos

Publicado 21 days ago

Fullstack Engineer (Nodejs Y Angular)

Descripción Hola, en SGTech estamos buscando** ingenieros/as de telecomunicaciones o de informática con 3-5 años de experiência en desarrollo software** (No...


Desde Sg Tech - Burgos

Publicado 21 days ago

Built at: 2024-10-22T17:31:31.337Z