Des de Commonsense Consultoria de RRHH estem seleccionant UN/A ASSESSOR/A LABORAL per una reconeguda i consolidada assessoria gironina especialitzada en: Assessorament laboral Confecció de nòmines Confecció dels documents de cotització i remissió per via telemàtica al sistema RED Confecció i legalització de contractes de treball i pròrrogues Confecció de declaracions de retencions Estudi, càlcul i tramitació de prestacions per incapacitat temporal, invalidesa, jubilació, i la resta de prestacions del sistema de Seguretat Social Règims especials de la Seguretat Social (Autònoms, Servei Domèstic, Agraris, Artistes, etc.)
En dependència del Responsable de l'Àrea Laboral serà responsable de l'assessorament i acompanyament als clients, en tota l'amplitud de l'àrea laboral, alhora que de realitzar tota la gestió administrativa i la tramitació derivada de la contractació de personal.
Per desenvolupar aquesta funció amb èxit haurà de relacionar-se amb tot el personal de l'àrea laboral, serà alhora l'interlocutor directa amb als clients i amb els organismes externs vinculats a l'àrea laboral.
Què oferim?
Ambient de treball jove i dinàmic en una empresa amb valors i amb importants plans de creixement.
Formar part d'un entorn dinàmic i amb grans oportunitats per desenvolupar-se i treballar en equips multidisciplinaris Pla de carrera que combinarà la formació i el creixement econòmic Contractació indefinida amb període de prova Horari flexible entrada entre 8 i 9h fins les 14h.
Temps per dinar mínim 30 minuts, màxim 1 hora.
Sortida en funció de l'entrada i el temps destinat a dinar.
Per posar un exemple, si una persona entre a les 8, dina en mitja hora, pot sortir a les 17h (són 8 hores i mitja, perquè a l'agost es fa intensiu de de 8 a 14h tot el mes).
L'horari és de dilluns a divendres.
Si t'interessa la posició i creus que pots encaixar en l'oferta, inscriu-te!
Et volem conèixer!
Què busquem?
Professional amb formació a nivell diplomatura o grau en Relacions Laborals o experiència contrastada en aquesta àrea.
Pensem en una persona amb experiència prèvia d'uns 3 anys en lloc similar i amb dilatats coneixements de la normativa laboral, interpretació de convenis col·lectius, modalitats contractuals i tramitacions i comunicacions a organismes vinculats a l'àrea laboral, i amb tracte directe amb el client.
Cal que aporti elevats coneixements tècnics, domini dels programes de nòmines (SUMMAR), domini de les eines ofimàtiques i de comunicació amb els organismes públics.
Imprescindible domini d'eines ofimàtiques i de comunicació amb els organismes públics.
Busquem una persona amb clara orientació al client i al servei, que gaudeixi de l'àrea laboral i de l'assessorament i capaç de convertir-se en una persona de confiança del client.
Amb empatia comercial i pro activitat vers les necessitats del client.
Cal que aporti capacitat de treball, perfeccionisme i capacitat de saber trobar solucions adaptades a les necessitats del client i que garanteixin el compliment legal.
Cal que sigui una persona organitzada, ordenada, resolutiva i amb facilitat pel tracte amb les persones.
Imprescindible residència a la zona de Girona o rodalies