Assessor/A Econòmic (Referent Econòmic D'Equip) (Jwx183)

Detalles de la oferta

Assessor/a econòmic (Referent econòmic d'equip)Funcions:Realització de l'obertura comptable i l'elaboració de l'inventari de béns dels usuaris, fitxes econòmiques, obertura i registre de comptes bancaris.Confeccionar, gestionar i modificar els Plans de Treball Individualitzats econòmics (inclosos els pactes de targetes, aportacions, etc) en coordinació amb el Pla de Treball Social.Du a terme una valoració integral: viabilitat econòmica i de complexitat (gestió d'impagaments o deutes) segons cada persona acompanyada.Reunions a la Fundació o al domicili amb la persona acompanyada i referent social per establir els plans de treball i les demandes econòmiques.Reunions amb referent social per la revisió i seguiment dels pactes econòmics vigents.Realitzar els informes econòmics de la persona acompanyada (usuaris) sobre un exercici comptable, i fer la rendició final de comptes.Control de comptes bancaris:Gestions diàries línies obertes diferents entitats bancàries.Alta comptes bancaris per visualització a la línia oberta.Carregues a targetes dels usuaris i dels equips de l'àrea social (targetes de roba de crèdit, targetes d'agents i de referents).Activació, modificació o cancel·lació d'automàtics i petició de targetes prepagament ('flash').Transferències (puntuals o periòdiques), pagaments de taxes, impostos, multes, gestió de la correspondència (bancària, factures, tiquets, altres), notificació d'operacions, gestió de domiciliacions.Demandes econòmiques extres dels equips socials (referent i agents) i tancament de mensualitats.Efectuar el tancament de comptes:Tancament comptes anuals, tancaments finals per defunció, per canvi de càrrec o casos desestimats amb la corresponent valoració.Gestionar les necessitats econòmiques de les persones acompanyades:Supervisió i acompanyament als lloguers dels/les PA's juntament amb l'àrea patrimonial.Gestió i administració de productes bancaris associats al seu patrimoni.Gestió i contractació d'assegurances de la llar, decessos, salut, vehicles.Estudi viabilitat econòmica, petició i gestió a industrials de reparacions i obres menors.Estudi de viabilitat i gestió econòmica i bancària derivada de Comissió d'habitatge, pisos compartits i pisos llogats per usuaris així com confecció dels pactes de convivència.Altres: gestió, preparació i enviament de documentació a gestories de la declaració de la renda.Administrar rendes i patrimonis, amb les seves corresponents gestions, d'acord amb l'encàrrec rebut de l'autoritat judicial competent.Fer el control ordinari d'ingressos i despeses i formular la rendició anual de comptes.Tramitar i gestionar prestacions/ajuts econòmics dels/les PA's.Realitzar els tràmits de canvis de domiciliacions bancàries de pagaments i prestacions diversos.
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Ejecutivo Comercial Suaita

Elige ser parte de Crezcamos! Somos una compañía comprometida en ayudar a transformar realidades de las comunidades de menores ingresos a través de solucione...


Crezcamos - Cantabria

Publicado 12 days ago

(Xag-511) - ¡Te Estamos Buscando Para Formar Parte De Nuestro Equipo ¿Te Vienes A Mcdonald ´S T...

McDonald's TorrelavegaDescripción de la ofertaVive la experiencia de trabajar en McDonald's.Si te gusta la atención al cliente, tenemos oportunidades de empl...


Mcdonald'S - Cantabria

Publicado 12 days ago

Uwa572 | Comercial Para Sector Logística Y Transporte

Desde Talent Brand buscamos un/a Comercial en Cantabria para una importante empresa de logística integral. FUNCIONES: Captación y prospección de clientes Hac...


Talent_Brand - Cantabria

Publicado 12 days ago

(Xag-511) - ¡Te Estamos Buscando Para Formar Parte De Nuestro Equipo ¿Te Vienes A Mcdonald´S T...

McDonald's Torrelavega Descripción de la oferta Vive la experiencia de trabajar en McDonald's. Si te gusta la atención al cliente, tenemos oportunidades de e...


Mcdonald'S - Cantabria

Publicado 12 days ago

Built at: 2024-11-15T11:43:31.954Z