Assessor/A Econòmic (Referent Econòmic D'Equip)

Detalles de la oferta

Coneixes algú a qui li pugui interessar?Assessor/a econòmic (Referent econòmic d'equip)Funcions i requisits de la vacant Assessor/a econòmic (Referent econòmic d'equip)Realització de l'obertura comptable i l'elaboració de l'inventari de béns dels usuaris, fitxes econòmiques, obertura i registre de comptes bancaris.Confeccionar, gestionar i modificar els Plans de Treball Individualitzats econòmics (inclosos els pactes de targetes, aportacions, etc) en coordinació amb el Pla de Treball Social.Du a terme una valoració integral: viabilitat econòmica i de complexitat (gestió d'impagaments o deutes) segons cada persona acompanyada. Reunions a la Fundació o al domicili amb la persona acompanyada i referent social per establir els plans de treball i les demandes econòmiques. Reunions amb referent social per la revisió i seguiment del pactes econòmics vigents.Realitzar els informes econòmics de la persona acompanyada (usuaris) sobre un exercici comptable, i fa la rendició final de comptes.Control de comptes bancaris:• Gestions diàries línies obertes diferents entitats bancàries.• Alta comptes bancaris per visualització a la línia oberta.• Carregues a targetes dels usuaris i dels equips de l'àrea social (targetes de roba de crèdit, targetes d'agents i de referents).• Activació, modificació o cancel·lació d'automàtics i petició de targetes prepagament ('flash').• Transferències (puntuals o periòdiques), pagaments de taxes, impostos, multes, gestió de la correspondència (bancària, factures, tiquets, altres), notificació d'operacions, gestió de domiciliacions.• Demandes econòmiques extres dels equips socials (referent i agents) i tancament de mensualitats.• Efectuar el tancament de comptes: tancament comptes anuals, tancaments finals per defunció, per canvi de càrrec o casos desestimats amb la corresponent valoració.Gestionar les necessitats econòmiques de les persones acompanyades:• Supervisió i acompanyament als lloguers dels/les PA's juntament amb l'àrea patrimonial.• Gestió i administració de productes bancaris associats al seu patrimoni.• Gestió i contractació d'assegurances de la llar, decessos, salut, vehicles.• Estudi viabilitat econòmica, petició i gestió a industrials de reparacions i obres menors.• Estudi de viabilitat i gestió econòmica i bancària derivada de Comissió d'habitatge, pisos compartits i pisos llogats per usuaris així com confecció dels pactes de convivència.• Altres: gestió, preparació i enviament de documentació a gestories de la declaració de la renda.Administrar rendes i patrimonis, amb les seves corresponents gestions, d'acord amb l'encàrrec rebut de l'autoritat judicial competent.Fer el control ordinari d'ingressos i despeses i formular la rendició anual de comptes.Tramitar i gestionar prestacions/ajuts econòmics dels/les PA's.Realitzar els tràmits de canvis de domiciliacions bancàries de pagaments i prestacions diversos.Evitar endeutaments a la persona, tot garantint la solvència de les persones acompanyades.Du a terme reunions amb persones acompanyades i/o persones del seu entorn proper per fer seguiment de temes econòmics i/o patrimonials.Du a terme quantes gestions administratives calgui sobre l'activitat econòmica de la persona acompanyada.Condicions que ofereix l'empresa:Tres dies de 8h a 15h i dos dies de 8h a 18h (amb una hora per dinar).Perspectiva de la feina:Estabilitat laboral.Previsió d'incorporació.Altres dades a destacar:S'OFEREIX:Estabilitat laboral.Treball en un entorn jove i dinàmic.Creixement professional.Jornada completa.Horari: tres dies de 8h a 15h i dos dies de 8h a 18h (amb una hora per dinar).Salari segons vàlua del candidat.- Llicenciat amb titulació Administració i Direcció d'Empreses.- Llicenciat amb titulació Economia.- Diplomatura amb titulació Ciències Empresarials.- Grau amb titulació Comptabilitat i Finances.- Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració i finances.- Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració.Es valorarà positivament l'experiència realitzant funcions similars o iguals a les indicades de la posició, com a tècnic o auxiliar administratiu i de gestió de la comptabilitat.Nivell d'experiència: Organització privada i sense ànim de lucre.
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Auxiliar Administrativo/A Hipotecario

Descripción:¡Somos Diagonal Company!Uno de los principales grupos de externalización de servicios de contact center y BPO, formado por más de 9.000 empleados...


Servinform - Burgos

Publicado a month ago

Sr. Manager, Sales Motions & Productivity

.Sr. Manager, Sales Motions & Productivity Girona SLSQ425R477 What You Will Do We are seeking a highly accomplished individual to join our dynamic organizati...


Databricks - Burgos

Publicado a month ago

Asesor/A Comercial

¿Eres ambicioso/a y te apasiona la venta? ¡Buscamos a nuestro/a próximo/a Asesor/a comercial!Somos una empresa multinacional con más de 30 años de experienci...


Blinker España - Burgos

Publicado a month ago

Experto En Protección Contra Incendios

Division: BENTELER Automotive Área de trabajo: Seguridad/salud/medio ambiente Tipo de empleo: Profesional Tipo de contrato: Contrato indefinido/tiempo comple...


Benteler Group - Burgos

Publicado a month ago

Built at: 2024-12-18T13:47:45.014Z