Assessor/A Econòmic (Referent Econòmic D'Equip)

Detalles de la oferta

Coneixes algú a qui li pugui interessar?
Assessor/a econòmic (Referent econòmic d'equip)Funcions i requisits de la vacant Assessor/a econòmic (Referent econòmic d'equip)Realització de l'obertura comptable i l'elaboració de l'inventari de béns dels usuaris, fitxes econòmiques, obertura i registre de comptes bancaris.

Confeccionar, gestionar i modificar els Plans de Treball Individualitzats econòmics (inclosos els pactes de targetes, aportacions, etc) en coordinació amb el Pla de Treball Social.

Du a terme una valoració integral: viabilitat econòmica i de complexitat (gestió d'impagaments o deutes) segons cada persona acompanyada.

Reunions a la Fundació o al domicili amb la persona acompanyada i referent social per establir els plans de treball i les demandes econòmiques.

Reunions amb referent social per la revisió i seguiment del pactes econòmics vigents.

Realitzar els informes econòmics de la persona acompanyada (usuaris) sobre un exercici comptable, i fa la rendició final de comptes.

Control de comptes bancaris:

• Gestions diàries línies obertes diferents entitats bancàries.
• Alta comptes bancaris per visualització a la línia oberta.
• Carregues a targetes dels usuaris i dels equips de l'àrea social (targetes de roba de crèdit, targetes d'agents i de referents).
• Activació, modificació o cancel·lació d'automàtics i petició de targetes prepagament ('flash').
• transferències (puntuals o periòdiques), pagaments de taxes, impostos, multes, gestió de la correspondència (bancària, factures, tiquets, altres), notificació d'operacions, gestió de domiciliacions.
• Demandes econòmiques extres dels equips socials (referent i agents) i tancament de mensualitats.
• Efectuar el tancament de comptes: tancament comptes anuals, tancaments finals per defunció, per canvi de càrrec o casos desestimats amb la corresponent valoració.

Gestionar les necessitats econòmiques de les persones acompanyades:

• Supervisió i acompanyament als lloguers dels/les PA's juntament amb l'àrea patrimonial.
• Gestió i administració de productes bancaris associats al seu patrimoni.
• Gestió i contractació d'assegurances de la llar, decessos, salut, vehicles.
• Estudi viabilitat econòmica, petició i gestió a industrials de reparacions i obres menors.
• Estudi de viabilitat i gestió econòmica i bancària derivada de Comissió d'habitatge, pisos compartits i pisos llogats per usuaris així com confecció dels pactes de convivència.
• Altres: gestió, preparació i enviament de documentació a gestories de la declaració de la renda.

Administrar rendes i patrimonis, amb les seves corresponents gestions, d'acord amb l'encàrrec rebut de l'autoritat judicial competent.

Fer el control ordinari d'ingressos i despeses i formular la rendició anual de comptes.

Tramitar i gestionar prestacions/ajuts econòmics dels/les PA's.

Realitzar els tràmits de canvis de domiciliacions bancàries de pagaments i prestacions diversos.

Evitar endeutaments a la persona, tot garantint la solvència de les persones acompanyades.

Du a terme reunions amb persones acompanyades i/o persones del seu entorn proper per fer seguiment de temes econòmics i/o patrimonials.

Du a terme quantes gestions administratives calgui sobre l'activitat econòmica de la persona acompanyada.
Condicions que ofereix l'empresa:
Tres dies de 8h a 15h i dos dies de 8h a 18h (amb una hora per dinar).
Perspectiva de la feina: Estabilitat laboral.
Previsió d'incorporació: Altres dades a destacar.
S'OFEREIX:

Estabilitat laboral
Treball en un entorn jove i dinàmic
Creixement professional
Jornada completa
Horari: tres dies de 8h a 15h i dos dies de 8h a 18h (amb una hora per dinar).
Salari segons vàlua del candidat.
- Llicenciat amb titulació Administració i Direcció d'Empreses
- Llicenciat amb titulació Economia
- Diplomatura amb titulació Ciències Empresarials
- Grau amb titulació Comptabilitat i Finances
- Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració i finances
- Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració
Es valorarà positivament l'experiència realitzant funcions similars o iguals a les indicades de la posició, com a tècnic o auxiliar administratiu i de gestió de la comptabilitat.
Nivell d'experiència: Organització privada i sense ànim de lucre.

#J-18808-Ljbffr


Fuente: Jobleads

Requisitos

Director/A Comercial Para Bodega Zmr592

Director/a Comercial para Bodega Empresa familiar dedicada a la elaboración y distribución de vino busca incorporar un/una Director/a Comercial para su centr...


Desde Reconocida Empresa - Burgos

Publicado 21 days ago

Operations Supervisor (Andalusia)

.About BoundlessBoundless empowers remote workers to experience - with their families - the nomad lifestyle many people without children have been enjoying f...


Desde Boundless Life - Burgos

Publicado 21 days ago

Azafata/O De Estancos - Cáceres

**Requisitos**: - Imprescindible Carnet de Conducir. - Disponibilidad de incorporación: 1 de Mayo. - Disponibilidad de movilidad por toda la provincia. - Di...


Desde Personal 7 Ett - Burgos

Publicado 21 days ago

[Dt389] - Jefe De Producción (H/M)

En nuestra delegación de Girona buscamos una persona con el perfil profesional de Jefe / a de Producción en Obra Civil. Las funciones principales se centran...


Desde Construcciones Rubau - Burgos

Publicado 21 days ago

Built at: 2024-10-22T23:30:54.109Z