.Coneixes algú a qui li pugui interessar?Assessor/a econòmic (Referent econòmic d'equip)Funcions i requisits de la vacant Assessor/a econòmic (Referent econòmic d'equip)Realització de l'obertura comptable i l'elaboració de l'inventari de béns dels usuaris, fitxes econòmiques, obertura i registre de comptes bancaris.Confeccionar, gestionar i modificar els Plans de Treball Individualitzats econòmics (inclosos els pactes de targetes, aportacions, etc) en coordinació amb el Pla de Treball Social.Du a terme una valoració integral: viabilitat econòmica i de complexitat (gestió d'impagaments o deutes) segons cada persona acompanyada. Reunions a la Fundació o al domicili amb la persona acompanyada i referent social per establir els plans de treball i les demandes econòmiques. Reunions amb referent social per la revisió i seguiment del pactes econòmics vigents.Realitzar els informes econòmics de la persona acompanyada (usuaris) sobre un exercici comptable, i fa la rendició final de comptes.Control de comptes bancaris:
- Gestions diàries línies obertes diferents entitats bancàries.
- Alta comptes bancaris per visualització a la línia oberta.
- Carregues a targetes dels usuaris i dels equips de l'àrea social (targetes de roba de crèdit, targetes d'agents i de referents).
- Activació, modificació o cancel·lació d'automàtics i petició de targetes prepagament ('flash').
- Transferències (puntuals o periòdiques), pagaments de taxes, impostos, multes, gestió de la correspondència (bancària, factures, tiquets, altres), notificació d'operacions, gestió de domiciliacions.
- Demandes econòmiques extres dels equips socials (referent i agents) i tancament de mensualitats.
- Efectuar el tancament de comptes: tancament comptes anuals, tancaments finals per defunció, per canvi de càrrec o casos desestimats amb la corresponent valoració.Gestionar les necessitats econòmiques de les persones acompanyades:
- Supervisió i acompanyament als lloguers dels/les PA's juntament amb l'àrea patrimonial.
- Gestió i administració de productes bancaris associats al seu patrimoni.
- Gestió i contractació d'assegurances de la llar, decessos, salut, vehicles.
- Estudi viabilitat econòmica, petició i gestió a industrials de reparacions i obres menors.
- Estudi de viabilitat i gestió econòmica i bancària derivada de Comissió d'habitatge, pisos compartits i pisos llogats per usuaris així com confecció dels pactes de convivència.
- Altres: gestió, preparació i enviament de documentació a gestories de la declaració de la renda.Administrar rendes i patrimonis, amb les seves corresponents gestions, d'acord amb l'encàrrec rebut de l'autoritat judicial competent.Fer el control ordinari d'ingressos i despeses i formular la rendició anual de comptes.Tramitar i gestionar prestacions/ajuts econòmics dels/les PA's.Realitzar els tràmits de canvis de domiciliacions bancàries de pagaments i prestacions diversos