**ABOUT THE BRAND**
At Karl Lagerfeld, we are driven by Karl's mantra: "Embrace the present and invent the future."
Always contemporary and forward-looking, the House of KARL LAGERFELD shares the creative vision and design aesthetic of its iconic founder, Karl Lagerfeld.
We are the only fashion house that carries Karl's name on its door and we strive to live up to this responsibility in everything we do, every day, with the utmost joy and passion.
Our headquarters in Paris and in Amsterdam are home to a highly diverse and driven team of KARL family members that hail from over 25 countries. Together, we aim to create meaningful stories and product concepts that connect to Karl's world and iconic attributes.
Women's ready-to-wear, bags, small leather goods and underwear are managed directly from our Amsterdam headquarters, while other categories, including menswear, footwear, fragrances, eyewear and more, are developed with best-in-class licensing partners.
We connect with our consumers on multiple levels, ensuring that our online and offline approach goes hand in hand. We thrive to maximize consumer engagement via more than 200 KL stores worldwide, our premium wholesale partners, and our strong digital footprint, spearheaded by our KARL.COM flagship store, which reaches 96 countries. Our digital channels currently represent more than 30% of our overall full-price business.
We are a dynamic, fast-growing and inclusive company built on professionalism and strong values. At KARL LAGERFELD we're committed to working toward the highest standards of sustainability and integrity across all areas of our business,. In 2019, KARL LAGERFELD joined as a founding member of the Fashion Pact, a global sustainability initiative seeking to transform the fashion industry through objectives in three areas: climate, biodiversity and ocean protection.
Para nuestra tienda outlet un/a Asociado/a de Ventas a tiempo complete. Esta es una oportunidad fantástica para unirse a un negocio sólido y exitoso con planes de crecimiento ambiciosos pero realistas. Esta posición es responsable de lograr los objetivos de ventas y beneficios, y de informar los resultados de su trabajo a su Gerente de Tienda. Trabajará continuamente en mejorar la calidad del servicio en la tienda y asegurará que se logre una atmósfera en línea con la identidad corporativa de la tienda.
**Satisfacción del cliente**:
- Esto implica proporcionar un servicio excepcional que genere una experiência positiva para el cliente y fomente la lealtad con un entorno de trabajo feliz.
- Mostrar consistentemente un auténtico deseo de ayudar a los clients
- Establecer y promover la lealtad del cliente utilizando herramientas de la empresa como tarjetas de lista de correo y libros de clients
- Proporcionar información adicional y hacer todo lo posible para satisfacer al cliente
- Cuando un producto no está disponible, siempre ofrecer alternativas
- Tratar las quejas de manera profesional al pasarlas a su gerente
**Conocimiento del producto**:
- Esto implica un conocimiento excepcional del producto que se refleje en la calidad del servicio proporcionado.
- Excelente conocimiento de las tendencias y tejidos (composición, terminología, cuidado de prendas, estilos, etc.)
- Maximiza el potencial del producto para generar ventas
**Impulsar las ventas**:
- Esto implica un buen conocimiento del negocio que proporcionará un crecimiento en las ventas.
- Dar retroalimentación al gerente de la tienda sobre lo que se está vendiendo
- Construir una base regular de clients
- Estar consciente de los productos más vendidos y los de menor venta para mejorar las ventas generales.
**Perfil**:
- Mínimo de 2 años de experiência progresiva en ventas minoristas en una marca de lujo/contemporánea
- Amplia experiência y habilidad para liderar la entrega de un alto nível de servicio al cliente en una tienda de marca
- Comunicar de manera honesta, abierta y constructiva
- Contribuir a una cultura inclusiva de estilos y talentos diversos trabajando hacia un propósito claro
- Demostrar flexibilidad e innovación en el reconocimiento y reacción al entorno comercial cambiante
- Disfrutas trabajando con clientes internacionales.
- Es importante que hables español con fluidez. El inglés es una ventaja.
**Trabajo a tiempo parcial durante las 24 horas de la semana.**
**JOIN #TEAMKARL**
- At #TEAMKARL, everyone has the freedom to give their opinion, grow in their career and be part of a genuinely caring and inclusive team. We welcome people from all backgrounds, with different perspectives, ideas and experiences to work with us._