Asistent/A Administratiu De Projecte - (Ptl050)

Detalles de la oferta

Des de Marlex estem col·laborant amb una important empresa dedicada al desenvolupament, construcció i operació integral de projectes de biometà a petita i mitjana escala, ubicada a Balaguer, que actualment té la necessitat d'incorporar a un/a Assistent/a administratiu de projecte. Quina seria la teva missió a l'empresa? Coordinar la logística per a esdeveniments i activitats relacionades amb el projecte.Gestionar la correspondència i comunicacions internes i externes del projecte.Mantenir i actualitzar registres de seguiment de documents, incloent-hi contractes, informes i altres documents rellevants del projecte.Col·laborar amb els membres de l'equip del projecte en la preparació i seguiment de pressupostos, informes de despeses i altres activitats financeres relacionades.Fer tasques d'entrada de dades i manteniment de bases de dades segons sigui necessari.Assistir en la preparació i presentació d'informes periòdics sobre el progrés del projecte.Mantenir registres precisos d'inventari de materials i actualitzar la base de dades corresponent segons sigui necessari.Proporcionar suport addicional segons sigui necessari per a garantir l'èxit general del projecte.Col·laborar amb l'equip de finances per a reconciliar factures amb ordres de compra i rebuts de materials.Verificar l'exactitud de les factures en termes de preus, quantitats i termes de pagament, i resoldre qualsevol discrepància amb proveïdors o contractistes.Mantenir un seguiment de les factures pendents de pagament i coordinar amb l'equip financer per a assegurar els pagaments oportuns i precisos.Què s'ofereix? Formar part d'una empresa consolidada en el sector.Ambient laboral positiu i proactiu, en un entorn dinàmic que promou l'autonomia i la innovació.Contracte indefinit i jornada completa.Salari competitiu segons vàlua.Requisits: Tens experiència prèvia en rols administratius preferiblement en entorns de projectes.Disposes d'excel·lents habilitats organitzatives i de gestió del temps.Saps interpretar i analitzar informació financera, incloent-hi factures, ordres de compra i rebuts.Tens capacitat per a treballar de manera efectiva tant de manera independent com en equip.Tens capacitat per a comunicar-te efectivament amb proveïdors, contractistes i membres de l'equip intern per a resoldre problemes i discrepàncies de facturació de manera oportuna i efectiva.Tens competència en l'ús de programari d'oficina estàndard, com Microsoft Office.Tens cotxe i vehicle propi.Resideixes a Balaguer o voltants.
#J-18808-Ljbffr


Fuente: Jobleads

Requisitos

Gestor/A De Actividades Y Programas Lleida

En Fundación Cibervoluntarios, estamos creciendo y queremos invitarte a formar parte de nuestra misión. Buscamos un/a Gestor/a de Programas y Actividades que...


Desde Fundación Cibervoluntarios - España

Publicado a month ago

Responsable Del Departamento De Presas

Shape Your World At Alcoa, you will become an essential part of our purpose: to turn raw potential into real progress. The way we see it, every Alcoan is a w...


Desde Alcoa Usa Group - España

Publicado a month ago

Responsable De Almacén

Empresa del sector frutícola (situada a 10 minutos de Mollerussa y a 20 de Lleida) incorpora un/a Responsable de Almacén. **Funciones**: - Gestionar y supe...


Desde Montanes I Sole - España

Publicado a month ago

Encargado De Almacén E250

En Trompecoco Ocio Familiar nos dedicamos a la organización de eventos familiares, especialmente para Ayuntamientos (cabalgatas, fiestas navideñas, Halloween...


Desde Trompecoco Ocio Familiar - España

Publicado a month ago

Built at: 2024-10-30T13:45:42.940Z