.Responsable de Experiencia Cliente- Barceló Teguise BeachApply locations Barceló Teguise Beach, Las Palmas, EspañaTime type: Full timePosted on: Posted 2 Days AgoJob requisition id: JR4693Barceló Group is a family-owned company founded in 1931 by Simón Barceló in Mallorca (Spain). Our expansion to the world's major destinations, along with our clear growth strategy, has allowed us to position ourselves as the 2nd largest chain in Spain and one of the top 30 in the world in terms of the number of rooms.Our commitment to ensuring the satisfaction of our visiting guests and the well-being of our entire team has been rewarded with the "Best Hotel Management Company in the World" award at the latest edition of the World Travel Awards, considered the Oscars of the international tourism sector.Currently, Barceló Hotel Group has 270 urban and resort hotels with 4 and 5 stars, totaling over 60,000 rooms distributed in 24 countries. These hotels are marketed under four brands that allow us to provide our guests with a clear differentiating value in terms of both quality and service:Royal Hideaway Luxury Hotels & ResortsBarceló Hotels & ResortsOccidental Hotels & ResortsAllegro HotelsAll of the above, combined with a clear spirit of sustainable improvement, enables us to look towards the future with optimism, always backed by the strength and international presence that have characterized the Barceló Group throughout its more than 90 years of business trajectory. Do you want to be part of our story? Join our team!What will you do?Conocer el nivel de satisfacción de los clientes del Hotel.Realización de entrevistas a clientes.Llevar a cabo un estudio los cuestionarios de los últimos meses.Solucionar los problemas que pudieran plantearse y que afectaran a la satisfacción de los clientes durante su estancia en el Hotel.Realizar trabajos propios del área operativa con el fin de estar en contacto con el personal, los clientes y conocer el funcionamiento de dicha área.Estudiar el equipamiento utilizado en el departamento (cantidad y estado).Identificar y atender las posibles quejas o reclamaciones, difundiéndolas y dando el seguimiento con los departamentos involucrados, hasta que se resuelvan.Proporcionar información al resto de los departamentos sobre huéspedes especiales o situaciones de relevancia.Promover las ventas de servicios y productos extras.Proyectar una imagen positiva a los huéspedes haciendo que experimenten simpatía y fidelidad hacia la empresa.What are we looking for?Formación: Grado en Turismo, Máster en Marketing o similar, imprescindible formación específica en calidad turística.Experiencia: mínimo 2 años en atención al cliente y calidad en sector Hotelero.Idiomas: inglés alto, valorable otros idiomas.Se valorarán conocimientos en: ofimática, hostelería, CRM, normativa ISO.Organización y planificación.Alta capacidad de autogestión.Habilidades comunicativas.Capacidad de análisis y síntesis.Flexibilidad