Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Rated Customer Success Associate - Dutch Speaker

Rated Customer Success Associate - Dutch Speaker Full-timeWork smart, have fun and make an impact!Our purpose is to guide all companies toward a sustainable ...


Desde Ecovadis Germany Gmbh - Barcelona

Publicado a month ago

Niñera En Ciudad De Barcelona Para Dos Niños.

C/ Preciados 1, Oficina A128042. MadridEspañaPor favor ingrese nombre de usuario o correo electrónicoAcceso gratuito solo para usuarios registrados Muy pront...


Desde 12Elisa12Info - Barcelona

Publicado a month ago

Customer Support Specialist - Scandinavian Languages - Day Shift

Do you enjoy helping people and have experience in delivering excellent customer support?Monta, an Information Technology and Services company founded in 202...


Desde Monta - Barcelona

Publicado a month ago

Customer Service Representative (German-Speaking) - On-Site - High Tech Industry

Customer Service Representative (German-speaking) - On-site - High Tech IndustryIn this dynamic role, you'll interface with customers via inbound/outbound ca...


Desde Webhelp - Barcelona

Publicado a month ago

Ajudant/A De Recepció (Hotel Santa Mónica) - (Barcelona)

Ajudant/A De Recepció (Hotel Santa Mónica) - (Barcelona)
Empresa:

Med Playa


Detalles de la oferta

Empresas: Med Playa T'apassiona l'atenció al client i tens un bon nivell d'anglès i/o francès? T'agradaria formar part d'una empresa que fomenta la formació, el desenvolupament i el benestar dels seus empleats? QUI SOM? Grup Med Playa, holding empresarial dedicat principalment a la gestió d'empreses del sector turístic hoteler, amb 1.700 treballadors i que gestiona 18 hotels i altres línies de negoci, necessita incorporar un/a ajudant/a de recepció per l'hotel Santa Mònica, hotel de 4 estrelles, amb 216 habitacions i ubicat a Calella. QUÈ BUSQUEM? Un/a ajudant/a de recepció amb domini de l'anglès, valorant-se també el coneixement d'alemany i francès, per incorporar al nostre equip de recepció. Les seves funcions principals seran les pròpies de la seva categoria al departament de recepció: - Control i planificació de l'ocupació de les habitacions. - Supervisió de la documentació i reserves de les arribades de clients. - Registre dels clients: entrada (check in) i sortida (check out). - Comunicació amb la resta de departaments de qualsevol incidència. - Atenció al client durant la vostra estada. - Entendre les necessitats del client, oferint recomanacions. - Altres tasques relacionades amb el lloc. QUÈ OFERIM? - Incorporació immediata. - Jornada completa amb 2 dies lliures a la setmana (Horari intensiu). - Contracte fix discontinu. Requisitos : Disposar d'una experiència mínima de 1 any fent tasques relacionades amb el lloc de treball. Imprescindible domini de l'anglès. Valorarem també altres idiomes com l'alemany i el francès. Imprescindible disposar de coneixements informàtics avançats. Valorarem disposar de formació específica en turisme. Pensem en una persona amb habilitats comunicatives, resolutiva, organitzada i un bon tracte amb el client.


Fuente: Talent_Dynamic-Ppc

Requisitos

Ajudant/A De Recepció (Hotel Santa Mónica) - (Barcelona)
Empresa:

Med Playa


Built at: 2024-05-18T22:33:57.891Z