ES Madrid
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Sales & Marketing Spain
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7 Nov 2024
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R-0003710
Diversity, equity, and inclusion at Dojo From local bakeries to well-known eateries, Dojo payments serve over 140,000 places across the UK.
And something that's fundamental to creating relevant, innovative products at Dojo is to build teams to reflect the diversity of the businesses we serve.
Our drive to improve diversity, equity, and inclusion is closely linked to helping employees thrive and innovating for better customer experiences.
If you care about your work, you're curious, and you think customer-first, you have a place at Dojo.
To make sure you're the best you can be throughout the recruitment process, let us know if you need any extra adjustments to help you thrive.
El rol Buscamos agentes de concertación de visitas motivados para unirse a nuestro equipo en crecimiento en Madrid, que desempeñen un papel clave en la expansión de nuestro negocio. En Dojo vendemos terminales de pago para comercios además de otros muchos productos. En este entorno dinámico, presentarás nuestros innovadores productos y servicios a clientes potenciales, que suelen ser propietarios de todo tipo de negocios.
Buscamos gente que tenga experiencia en ventas puerta a puerta, televenta, contact center, comercios minoristas u hostelería; lo más importante es tu resiliencia, dotes comerciales, resistencia y ganas de aprender y triunfar.
Lo que harás… Generar citas con éxito para los consultores de ventas que estarán sobre el terreno. Seguir una estrategia sobre cuáles son las diferentes áreas geográficas más importantes para prospectar. Conseguir una mejora continua de los objetivos del equipo (productividad, volumen de citas, conversión de llamadas en citas, etc…). Trabajar de la mano del equipo comercial para detectar las principales oportunidades donde prospectar. Garantizar el cumplimiento de los procedimientos correctos en relación con la gestión de llamadas. Proporcionar una experiencia de primera clase a los nuevos clientes potenciales y presentar la empresa de forma positiva en todo momento. Lo que aportarás… Se valorará muy positivamente la experiencia laboral en entornos dinámicos y orientados a objetivos. Capacidad para entender los objetivos de productividad. Capacidades de comunicación excepcionales, con una habilidad natural para establecer rápidamente una buena relación con los clientes. Carácter extrovertido, asertivo, motivador y persuasivo. Sentido del humor y ganas de implicarse. Lo que ofrecemos… · Salario fijo competitivo acorde al mercado.
Bonus anual en base a la consecución de objetivos. Seguro médico para el empleado, pagado por la compañía. Uno de los mejores seguros médicos con póliza de reembolso. Seguro de vida de 4 veces el salario fijo del empleado. Plan de pensiones. La compañía igualará las aportaciones de los empleados hasta un máximo de un 3% del salario anual. Dojo from the get-go First launch was back in 2009. So with over 15 years in the payments industry, we've got a story to tell.
Dojo is built to soothe customer and consumer pain points across the world for over 140,000 customers.
And today, there's over 1,200 of us in multiple locations across the UK, Ireland, Spain, and Italy.
Our mission is to empower businesses to thrive in the experience economy by creating the tools and tech that turns transactions into meaningful relationships.
We do that through sophisticated EPOS payments integrations, fast transactions, hospitality bookings, and a strong consumer restaurant app.
Question: what's curious, relentless, and customer obsessed? If you're keen to know the answer, you're a third of the way to meeting our Dojo values.
If the following speak to you, let's talk:
You're curious. You have a real desire to learn and create. You're relentless. You keep going even when it's easier not to. You're customer-obsessed. You know how important customers are to what you do. Dojo home and away We love collaboration. We have offices across Europe – that takes some dynamism.
Long-distance calls are a must, but we've always valued in-person work when it's possible, especially meetings. We aim for asynchronous communication when we can though.
Don't like rules? Nor do we. We avoid top-down policies – it's all about teams having the power to fuel their success.
At Dojo, you're trusted to judge what you see and make the call in the best interest of our customers.
Visit dojo.careers to find out more about our benefits and what it's like to work at Dojo, or check out our LinkedIn and Instagram pages.
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