Advocat/Da En Dret De Família I Patrimonial

Detalles de la oferta

Busquem un/a advocat que pugui gestionar tant l'assessorament legal a famílies com la gestió patrimonial de clients i famílies.
Aquesta persona haurà de combinar coneixements jurídics amb capacitats d'anàlisi econòmica i gestió immobiliària, per tal d'ampliar la cartera de serveis del grup i desenvolupar l'activitat en aquestes àrees.
Responsabilitats Assessorament familiar: Gestió de temes relacionats amb capacitat legal, successions, poders, testaments vitals i nomenament d'assistents.
Liderar la planificació del futur dels clients, assessorant-los en la prevenció i preparació legal de les seves velleses.
Relació amb els clients per oferir assessorament personalitzat i adequat a les seves necessitats.
Treballar en l'àrea d'assessorament social i legal que ja es troba estructurada al web de l'empresa, desenvolupant-ne l'estratègia.
Assessorament patrimonial: Gestió de propietats tant de famílies com de clients, incloent compra, venda i lloguer de propietats.
No només enfocament jurídic, sinó també administratiu i econòmic, avaluant rendibilitat d'inversions.
Càlcul i anàlisi de rendibilitat de la propietat amb indicadors com el ROI (Retorn sobre la Inversió), ROCE, i altres elements econòmics com hipoteques, impostos (ITP), rendiment i flux de caixa.
Assessorament per maximitzar la rendibilitat de les inversions immobiliàries dels clients.
Requisits Experiència mínima de 2-3 anys en assessorament legal i gestió patrimonial.
Capacitat per gestionar processos de compra, venda i lloguer de propietats amb coneixements administratius i financers.
Títol de Grau en Dret Civil i Patrimonial.
Competències / coneixements: Bona comunicació i capacitat d'interacció amb els clients.
Capacitat per gestionar la doble vessant (familiar i patrimonial).
Capacitat d'anàlisi econòmica d'inversions.
Proactivitat per ampliar la cartera de clients.
Familiaritat amb el context legal de Catalunya i l'àmbit immobiliari local.
Capacitat de desenvolupar estratègies a mitjà termini per augmentar el volum de clients i els serveis oferits.
Idiomes: Català (parlat B2 - avançat, escrit B2 - avançat).
Condicions Contracte laboral indefinit.
Jornada parcial matí (25 hores - jornada setmanal).
Condicions: Contracte estable amb una retribució competitiva, possibilitat de bonificacions per objectius (ampliació de cartera de clients i creixement de serveis).
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Talent_Dynamic-Ppc

Requisitos

Auxiliar Administrativo Para El Empresa De

Se precisa auxiliar administrativo para empresa de formación para gestionar plan de formación CRC (acciones de cualificación y recualificación vinculadas a c...


Academia Tecnica Universitaria S.L. - Burgos

Publicado 7 days ago

Administrativo/A De Obra Plantas Fotovoltaicas

Empresa multinacional líder en su sector dedicada a la Construcción de proyectos EPC de Energía y Plantas Industriales, precisa incorporar Administrativo/a d...


Grupo Cobra - Burgos

Publicado 7 days ago

Tècnic/ A Oficina De Suport A La Gestió De

Es cerca una persona per atendre la ciutadania a l'Oficina de Suport a la Gestió de Residus de la ciutat de Girona. La jornada serà partida, de 11:00 a 14:00...


Spora Consultoria Ambiental - Burgos

Publicado 7 days ago

Auxiliar De Servicios Generales

Xoratech Manufacturing está contratando un Asistente de Servicios Generales para que sea parte del equipo que desarrollarás: - Tareas de envasado y producci...


Xoratech Manufacturing Sl - Burgos

Publicado 7 days ago

Built at: 2025-01-11T09:44:35.471Z