Des de Marlex Human Capital, estem col-laborant amb una empresa líder en el sector de la fabricació de maquinària i línies automàtiques per l'encaixat, paletitzat i manipulació, ubicada a la comarca de la Garrotxa. L'empresa dissenya, desenvolupa i produeix solucions personalitzades i projectes preconfigurats a escala nacional i internacional i actualment està en cerca d'un/a ADMINISTRATIU/VA DE COSTOS.
**¿Quina seria la teva missió a l'empresa?**
En dependència de la direcció de planificació, la persona seleccionada s'encarregarà de les següents funcions:
- Realitzaràs els processos administratius pressupostaris i control de despesa, així com el seguiment del procés productiu
- Comprovaràs i validaràs les ofertes comercials
- Presentaràs reports i informes i faràs la previsió dels indicadors globals
- Faràs el càlcul dels costos de fabricació i el seguiment d'aquests
- Gestionaràs els recursos de producció i vetllar per un control efectiu d'aquests
- Et coordinaràs amb els diversos departaments de l'empresa (comercial, taller, oficina tècnica) per tenir un control dels costos dels projectes
**Al perfil seleccionat se li ofereix**:
- Contracte estable i projecte de continuïtat
- Treballar en un bon ambient laboral i integració a un equip compromès
- Formació continuada per part de l'empresa
- Oportunitat de desenvolupar un rol amb possibilitats de creixement personal i professional
- Pla de carrera salarial i horari de dilluns a divendres
- Grau en Direcció i Administració d'Empreses, Ciències empresarials o similar
- Nívell avançat d'anglès equivalent a un B2 (First)
- Experiència prèvia en un lloc similar, fent tasques de comptabilitat, analitiques o de control de costos
- Capacitat de treball en equip i de manera autònoma, sota pressió, organització i iniciativa
- Disponibilitat per treballar a la zona de la Garrotxa