.Informació de l'empresaEmpresa: Societat Catalana d ´HerpetologiaDescripció feinaCàrrec vacant: ADMINISTRIU/VA PER ENTITAT AMBIENTALPoblació: BarcelonaComarca: BarcelonèsNúm llocs: 1Departament: AdministracióHorari: Jornada completaSou: A convenir segons formacióTipus de contracte: 12 mesos a temps complet en contracte de formatiu per a l'obtenció de la pràctica professional (codi 420)Durada contracte: 12 mesosLa Societat Catalana d'Herpetologia (SCH) obre una convocatòria per incorporar una persona menor de 30 anys durant 12 mesos a temps complet en contracte de formatiu per a l'obtenció de la pràctica professional (codi 420) d'acord amb la titulació que caldrà acreditar. Som una associació sense ànim de lucre que s'encarrega de l'estudi i conservació dels amfibis i els rèptils a Catalunya, des de múltiples vessants. Es busca una persona amb formació administrativa i/o de gestió d'entitats sense ànim de lucre interessada en contribuir al desenvolupament d'una entitat en l'àmbit del tercer sector ambiental. Les principals tasques que desenvoluparà estan relacionades amb el suport en les tasques de gestió i administració d'una entitat sense ànim de lucre.TASQUES QUE REALITZARÀ LA PERSONA CONTRACTADA:Gestió de la comptabilitat:Portar la comptabilitat diària: Registre de les operacions comptables (ingressos, despeses, etc.).Control pressupostari: Seguiment del pressupost de l ´entitat i dels projectes.Emissió de factures: Preparar i enviar factures a proveïdors i clients.Conciliació bancària: Revisar i comparar els extractes bancaris amb els registres comptables.Control de les quotes: Registrar i comprovar el pagament de les quotes dels socis/es de l ´entitat, gestionar domiciliacions bancàries, tenir al dia llista d'impagaments, etc.Gestió de Subvencions i Ajuts:Preparació de la documentació: Suport en la preparació i presentació de sol·licituds de subvencions.Justificació de subvencions: Elaboració d ´informes i preparació de la documentació necessària per justificar l ´ús dels fons rebuts.Administració General:Gestió de correspondència: Rebre i derivar correspondència física i electrònica.Congrés Herp ´25: Suport en l ´organització tècnica del Congres d ´Herpetologia 2025.Gestionar enviament de contingut físic als socis/es.Gestió de compres i proveïdors: Fer comandes de material, controlar l ´estoc, gestionar els pagaments.Gestió d ´activitats: Gestionar les inscripcions i pagaments als cursos i sortides de l ´entitat.Recursos Humans:Gestió de nòmines i contractacions: Preparació i tramitació de nòmines, cotitzacions i altres qüestions laborals, gestió de la documentació relacionada amb la contractació de personal, altes, baixes, etc.Data publicació26/11/2024RequisitsTitulació: CFGS Administració i Finances o superiorEs valorarà:Coneixements i/o experiència en la planificació i la gestió d'entitats no lucratives.Implicació en voluntariat en projectes ambientals (indicar clarament en el CV)