Administrativo/Va Logística

Detalles de la oferta

Balfegó Grup és l'empresa líder mundial en captura, estudi i comercialització de tonyina roja fresca sota un sistema de responsabilitat sostenible social i mediambiental que satisfà les expectatives dels nostres clients/es, garantint la continuïtat de l'espècie per a generacions futures. Comptem amb un equip divers format per 250 persones que fan possible que aquest producte de gran qualitat arribi a tot el món.

Aquesta oportunitat es troba dins del departament OPERACIONS.

Què faré?

La teva missió serà garantir una bona planificació de la producció d'acord a les comandes i gestió del transport per al correcte servei de les mateixes, garantint el compliment dels procediments interns, polítiques de seguretat alimentaria, qualitat, bones pràctiques mediambientals, política transport i socials i seguretat i salut.
- Gestionar les comandes per al llançament d'ordres de producció.
- Entendre la documentació d'expedicions.
- Gestionar la documentació específica d' enviaments d'alimentació.
- Gestionar la recepció demanats de compra de transport.
- Coordinar-se amb la persona responsable dels certificats sanitaris.

Què m'ajudarà a tenir èxit?
- Tenir la capacitat d'organització i planificació
- Tenir formació en temes relacionats en l'àmbit del transport, planificació de la producció i logística
- Coneixement de ERP.
- Idiomes

Què oferim?
- Assegurança mèdica privada pagada per l'empresa a la persona treballadora i descompte als familiars.
- Contracte indefinit
- 23 dies de vacances
- Formació inicial i continuada per impulsar el teu desenvolupament.

Compromís diversitat, igualtat i inclusió

Balfegó Grup impulsa i cerca la diversitat en totes les seves formes i fomenta un ambient de treball i de col-laboració inclusiu on totes les persones se sentin autèntiques, elles mateixes i a gust treballant a la nostra empresa.

Garantim la igualtat d'oportunitats i totes les persones que apliquin seran considerades per a un treball sense atenció a l'ètnia, religió, orientació sexual, identitat/expressió de gènere, estat familiar o parental, edat, origen nacional o diversitat funcional.

Balfegó Grup es la empresa líder mundial en captura, estudio y comercialización de atún rojo fresco bajo un sistema de responsabilidad sostenible social y medioambiental que satisface las expectativas de nuestros clientes/se, garantizando la continuidad de la especie para generaciones futuras. Contamos con un equipo formado por 250 personas que hacen posible que este producto de gran calidad llegue a todo el mundo.

Esta oportunidad se encuentra dentro del departamento OPERACIONES.

¿Qué haré?

Tu misión será garantizar una buena planificación de la producción según los pedidos y gestión del transporte para el correcto servicio de estas, garantizando el cumplimiento de los procedimientos internos, políticas de seguridad alimentaria, calidad, buenas prácticas medioambientales, política transporte y sociales y seguridad y salud.
- Gestionar los pedidos para el lanzamiento de órdenes de producción.
- Entender la documentación de expediciones.
- Gestión de la documentación específica de envíos de alimentación.
- Gestionar la recepción pedidos de compra de transporte.
- Coordinarse con la persona responsable de los certificados sanitarios.

¿Qué me ayudará a tener éxito?
- Tener la capacidad de organización y planificación
- Tener formación en temas relacionados en el ámbito del transporte, planificación de la producción y logística
- Conocimiento de ERP
- Idiomas

¿Qué ofrecemos?
- Seguro médico privado pagado por la empresa a la persona trabajadora y descuento a los familiares.
- Contrato indefinido
- 23 días de vacaciones
- Formación inicial y continuada para impulsar tu desarrollo.

Compromiso diversidad, igualdad e inclusión

Balfegó Grup impulsa y busca la diversidad en todas sus formas y fomenta un ambiente de trabajo y de colaboración inclusivo donde todas las personas se sientan auténticas, ellas mismas y a gusto trabajando a nuestra empresa.

Garantizamos la igualdad de oportunidades y todas las personas que apliquen serán consideradas para un trabajo sin atención a la etnia, religión, orientación sexual, identidad/expresión de género, estado familiar o parental, edad, origen nacional o diversidad funcional.

Tipo de puesto: Jornada completa, Contrato indefinido

Beneficios:

- Seguro médico privado

Horario:

- De lunes a viernes
- Turno de mañana

Educación:

- FP Grado Medio (Deseable)

Experiência:

- Experiência administrativa: 1 año (Deseable)
- Microsoft Office: 1 año (Deseable)

Idioma:

- Inglés (Deseable)

Ubicación del trabajo: Empleo presencial


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Auxiliar Administratiu/Va

La competència general del perfil professional consisteix a realitzar tasques administratives i de gestió bàsiques, així com l'enregistrament i la verificaci...


Larc Serveis Assistencials - Tarragona

Publicado 13 days ago

(Lxx737) - Cajerx - Reponedor/A 25Hrs/Sem Deltebre

IntroducciónNuestro #teamlidl es competitivo y muy dinámico. Para saber más sobre cómo es trabajar en Lidl consulta nuestra página web de empleo: Tus tareas ...


Lidl In Deutschland - Tarragona

Publicado 13 days ago

Responsable Régional Des Ventes - Région Sud-Est Et Environs

.Description du poste Notre client est une entreprise internationale distinguée et prospère dans le secteur du mobilier, reconnue pour sa présence significat...


Recruit4Work Sl - Tarragona

Publicado 13 days ago

F-571 Store Manager - Reus

Dan John es el lugar donde el estilo se une a laelegancia clásica y la innovación a la tradición italiana. Somos una marca quecelebra la individualidad, la a...


Dan John - Tarragona

Publicado 13 days ago

Built at: 2024-11-16T05:49:58.602Z