Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección.
A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y obtendrás formación subvencionada (sin coste para ti) relacionada con el puesto de trabajo.
Además, también tendrás acceso a acompañamiento para lo que necesites durante los primeros 6 o 9 meses.
Descripción Des de PIMEC, i en col·laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d'incorporar a una empresa ubicada a LLEIDA un/a ADMINISTRATIU/VA. A través d'aquest programa accediràs a una contractació laboral indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina.
Funcions Tasques de gestió administrativa (redacció informes, gestió de factures, control documentació administrativa).
Requisitos Idiomes: Català: intermig. Castellà: avançat. Anglès: intermig. Coneixements d'eines ofimàtiques: nivell mig. Experiència prèvia en una posició similar: 1 any. Competències: treball en equip, organització, comunicació, motivació, anàlisis i resolució de problemes. Carnet de conduir i vehicle propi. Tenir disponibilitat per fer una formació durant la contractació, fora de l'horari laboral. S'ofereix Contracte indefinit. Jornada completa. Salari brut anual: 17.400€. Distribucció salarial: 12 pagues.
"Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d'Ocupació de Catalunya i pel Servicio Público de Empleo Estatal -Ministerio de Trabajo i Economia Social en el marc del Programa SOC-30 Plus regulat per Ordre TSF/132/2018, de 30 de juliol, modificada per l'Ordre EMT/128/2021, de 14 de juny."
#J-18808-Ljbffr