1. Gestió de la documentació laboral:
Contractació: Preparar i gestionar contractes de treball, així com la documentació necessària per a l'alta a la Seguretat Social.
Expedients de personal: Mantenir actualitzats els expedients dels treballadors, incloent-hi dades personals, formació, contractes, entre d'altres.
Baixes laborals: Gestionar les baixes per malaltia, accidents laborals, així com les altes mèdiques corresponents.
2. Gestió de nòmines:
Calculació i preparació de nòmines mensuals.
Tramitació d'impostos i cotitzacions a la Seguretat Social (IRPF, Seguretat Social).
Control de deduccions i bonificacions aplicables als treballadors.
3. Selecció de personal:
Publicació d'ofertes laborals.
Gestió de currículums, programació d'entrevistes, i contacte amb els candidats.
Assistència en la selecció de personal mitjançant entrevistes preliminars.
4. Formació i desenvolupament:
Organització i seguiment de la formació interna i externa per als empleats.
Control de les certificacions o requisits formatius dels treballadors.
5. Relacions laborals:
Suport en la gestió de conflictes laborals, així com en les comunicacions entre l'empresa i els sindicats o representants dels treballadors.
Preparació i gestió de la documentació en processos disciplinaris o acomiadaments.
6. Compliance i normativa laboral:
Assegurar-se que l'empresa compleixi amb les normatives laborals vigents (com ara la Llei de Prevenció de Riscos Laborals, convenis col·lectius, etc.).
Implementació de polítiques internes relacionades amb el personal.
7. Control d'absentisme i permisos:
Registrar i controlar les absències dels empleats, així com gestionar les sol·licituds de permisos i vacances.
8. Clima laboral i benestar dels empleats:
Suport en l'elaboració d'enquestes de clima laboral i en la posada en marxa de polítiques per millorar la satisfacció dels treballadors.
9. Suport administratiu general:
Atendre consultes dels treballadors sobre temes laborals o de nòmina.
Gestionar els recursos interns de l'empresa, com ara material d'oficina o infraestructures.
Aquestes funcions poden variar segons la mida i les necessitats de l'empresa, però en conjunt són tasques essencials per mantenir un departament de recursos humans eficient i ben organitzat.
Tipo de puesto: Jornada completa
Sueldo: 1.500,00€-1.900,00€ al mes
Horario:
De lunes a viernes
Ubicación del trabajo: Empleo presencial
#J-18808-Ljbffr