Administrativo Rrhh

Detalles de la oferta

1. Gestió de la documentació laboral:
Contractació: Preparar i gestionar contractes de treball, així com la documentació necessària per a l'alta a la Seguretat Social.
Expedients de personal: Mantenir actualitzats els expedients dels treballadors, incloent-hi dades personals, formació, contractes, entre d'altres.
Baixes laborals: Gestionar les baixes per malaltia, accidents laborals, així com les altes mèdiques corresponents.
2. Gestió de nòmines:
Calculació i preparació de nòmines mensuals.
Tramitació d'impostos i cotitzacions a la Seguretat Social (IRPF, Seguretat Social).
Control de deduccions i bonificacions aplicables als treballadors.
3. Selecció de personal:
Publicació d'ofertes laborals.
Gestió de currículums, programació d'entrevistes, i contacte amb els candidats.
Assistència en la selecció de personal mitjançant entrevistes preliminars.
4. Formació i desenvolupament:
Organització i seguiment de la formació interna i externa per als empleats.
Control de les certificacions o requisits formatius dels treballadors.
5. Relacions laborals:
Suport en la gestió de conflictes laborals, així com en les comunicacions entre l'empresa i els sindicats o representants dels treballadors.
Preparació i gestió de la documentació en processos disciplinaris o acomiadaments.
6. Compliance i normativa laboral:
Assegurar-se que l'empresa compleixi amb les normatives laborals vigents (com ara la Llei de Prevenció de Riscos Laborals, convenis col·lectius, etc.).
Implementació de polítiques internes relacionades amb el personal.
7. Control d'absentisme i permisos:
Registrar i controlar les absències dels empleats, així com gestionar les sol·licituds de permisos i vacances.
8. Clima laboral i benestar dels empleats:
Suport en l'elaboració d'enquestes de clima laboral i en la posada en marxa de polítiques per millorar la satisfacció dels treballadors.
9. Suport administratiu general:
Atendre consultes dels treballadors sobre temes laborals o de nòmina.
Gestionar els recursos interns de l'empresa, com ara material d'oficina o infraestructures.
Aquestes funcions poden variar segons la mida i les necessitats de l'empresa, però en conjunt són tasques essencials per mantenir un departament de recursos humans eficient i ben organitzat.
Tipo de puesto: Jornada completa
Sueldo: 1.500,00€-1.900,00€ al mes
Horario:

De lunes a viernes
Ubicación del trabajo: Empleo presencial

#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Allthetopbananas_Ppc

Requisitos

Trabajador / Trabajadora Social - Residencia

**¿QUÉ BUSCAMOS?** Caser Residencial quiere incorporar a su equipo un TRABAJADOR/A SOCIAL, para nuestra Residencia de Oliana, Lleida. Dependiendo directame...


Caser Residencial - Lleida

Publicado 12 days ago

Tècnico/A En Relaciones Laborales | (Yqk321)

Desde IMAN Temporing, empresa especializada en RRHH, queremos acompañarte en tu trayectoria laboral. Ubicación: Tarrega Tipo de contrato: Por empresa Descrip...


Iberempleos - Lleida

Publicado 12 days ago

Auxiliars Administratius/Ves Substitucions (Centres

Auxiliar administratiu/va per a substitucions de jornada sencera a centres públics de Lleida. Els requisits per ocupar aquest lloc de treball són: titulació ...


Generalitat De Catalunya - Lleida

Publicado 12 days ago

Beca Rrhh Adecco Talent Experience Tárrega - [H842]

ADECCO TALENT EXPERIENCE Fórmate con Adecco de una manera diferente y desarrolla todo tu potencial. Si quieres explotar todo tu talento, nuestro Adecco Talen...


Iberempleos - Lleida

Publicado 12 days ago

Built at: 2024-11-14T17:50:40.531Z