Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Document Specialist I - Eu Spanish / English - Spain

While providing integrity to the casino and gambling industry for over 30 years, GLI has established an incomparable team of professionals.We are looking for...


Hireroo - Barcelona

Publicado 18 days ago

Becario Para Prácticas Administrativas

En BUBU estamos buscando un estudiante motivado y entusiasta que esté interesado en adquirir experiencia práctica en el ámbito administrativo. Esta posición ...


Bubu - Barcelona

Publicado 18 days ago

Tècnic/A De Contractació Administrativa

Vols treballar amb un equip que t'ajudarà i on no pararàs d'aprendre i formar-te per créixer com a professional? T'interessa aquesta posició! Funcions a ex...


Hospital Clínic - Barcelona

Publicado 18 days ago

Taquilla I Consergeria -Lafact|Factoria Cultural De Terrassa

T'agradria treballar a LaFACT|Factoria Cultural de Terrassa? Cerquem una persona per Taquilla i Consergeria, per l'edifici Centre Cultural de Terrassa. Què...


Lafact Factoria Social De Terrassa - Barcelona

Publicado 18 days ago

Administrativa Per Gestió Inmobiliaria

Detalles de la oferta

**Administrativa per gestió Inmobiliaria**

ProHabitatge Som Llar és una organització compromesa amb la garantia del dret a l'habitatge per a totes les persones, amb un enfocament especial en l'activació i acompanyament de processos d'empoderament i inclusió residencial per aquelles amb major vulnerabilitat social, especialment les afectades per raons de gènere.
- **Dones en situació de violència masclista.**
- **Dones monoparentals.**
- **Dones en situació de vulnerabilitat social.**

**FORMACIÓ**:

- Formació reglada en gestió i administració o altres formacions relacionades.

**FUNCIONS**:

- Recopilar i organitzar documentació legal i financera de les propietats gestionades.
- Coordinar amb proveïdors per mantenir operació i manteniment de les propietats.
- Gestionar agenda de visites, avaluacions i altres activitats.
- Preparar informes per a propietaris i altres interessats.
- Assistir en preparació de contractes de lloguer i venda.
- Mantenir bases de dades actualitzades amb informació rellevant.
- Coordinar amb l'equip per assegurar precisió en registre d'ingressos i despeses.
- Proveir suport administratiu en qüestions relacionades amb les propietats.

**CONDICIONS**:

- Per raons de programa les persones només poden ser dones en una d'aquestes situacions:
a) Dones en situació de violència masclista.

b) Dones monoparentals.

c) Dones en situació de vulnerabilitat social.
- Horari de mati i tarda a convenir.
- Lloc de treball a Barcelona
- Jornada complerta de 38,5 hores segons Conveni Acció Social
- Salari anual de 22.319,08€ bruts

**INCORPORACIÓ IMMEDIATA**

Tipo de puesto: Jornada completa

Salario: 22.000,00€-22.319,08€ al año

Horario:

- De lunes a viernes
- Turno de mañana
- Turno de tarde

Preguntas para la solicitud:

- Dones en situació de violència masclista.
- Dones monoparentals.
- Dones en situació de vulnerabilitat social.

Ubicación del trabajo: Empleo presencial


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Built at: 2024-11-20T12:45:34.083Z