Administrativa Inmobiliaria

Detalles de la oferta

**Administrativa per gestió Inmobiliaria**

ProHabitatge Som Llar és una organització compromesa amb la garantia del dret a l'habitatge per a totes les persones, amb un enfocament especial en l'activació i acompanyament de processos d'empoderament i inclusió residencial per aquelles amb major vulnerabilitat social, especialment les afectades per raons de gènere.
- _**Dones en situació de violència masclista.
**_
- _**Dones monoparentals (amb carnet acreditatiu)**_
- _**Dones en situació de vulnerabilitat social (mitjançant informe de serveis socials)**_

**FORMACIÓ**:

- Formació reglada en gestió i administració o altres formacions relacionades.
**FUNCIONS**:

- Recopilar i organitzar documentació legal i financera de les propietats gestionades.
- Coordinar amb proveïdors per mantenir operació i manteniment de les propietats.
- Gestionar agenda de visites, avaluacions i altres activitats.
- Preparar informes per a propietaris i altres interessats.
- Assistir en preparació de contractes de lloguer i venda.
- Mantenir bases de dades actualitzades amb informació rellevant.
- Coordinar amb l'equip per assegurar precisió en registre d'ingressos i despeses.
- Proveir suport administratiu en qüestions relacionades amb les propietats.
**CONDICIONS**:

- Per raons de programa les persones només poden ser dones en una d'aquestes situacions:

- a) Dones en situació de violència masclista._
- b) Dones monoparentals._
- c) Dones en situació de vulnerabilitat social._
- Horari de mati i tarda a convenir.
- Lloc de treball a Terrassa
- Jornada complerta de 38,5 hores segons Conveni Acció Social
- Salari anual de 19.546,10€ bruts

Tipo de puesto: Jornada completa

Salario: 19.546,00€ al año

Horario:

- De lunes a viernes
- Turno de mañana
- Turno de tarde

Requisito de idioma flexible:

- Español no requerido

Preguntas para la solicitud:
1.
Dones en situació de violència masclista.
2.
Dones monoparentals (amb carnet acreditatiu)
3.
Dones en situació de vulnerabilitat social (mitjançant informe de serveis socials)

Quin és el teu cas?
Educación:

- Bachillerato (Obligatorio)

Experiência:

- administrativa en el sector inmobiliario: 1 año (Deseable)

Ubicación del trabajo: Empleo presencial


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Plaça De Tècnic De Gestió A La Secretaria - Yx418

Generalitat de Catalunya - Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació. Posició: 1 plaça de Tècnic de gestió a la Secretaria d'Agenda Rural. Ti...


Ares Consultores - Barcelona

Publicado 8 days ago

Z708 Administrativo Comercial Constructora Y Inmobiliaria

Buscamos un perfil administrativo con experiencia en el sector de la construcción y la inmobiliaria. Que sea serio/a y disponga de ciertos valores importante...


Ares Consultores - Barcelona

Publicado 8 days ago

(Gd957) Auxiliar Administrativo/A

Necesitamos un/a auxiliar administrativo/a para trabajar en empresa situada cerca de Torelló y realizar las siguientes funciones: Recepción. Atención al clie...


Ares Consultores - Barcelona

Publicado 8 days ago

Recepcionista (Sector Inmobiliario)

Estamos especializados en Investigación, Consultoría, Sistemas y Aplicaciones en Recursos Humanos. La Diferencia: La implicación con los objetivos empresaria...


Ingenieros Consultores Y Servicios De Asesoramiento, S.L. - Barcelona

Publicado 8 days ago

Built at: 2025-01-16T19:52:06.771Z