Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Administrativo/ A Contable

Proceso de selección continuo.FuncionesEmpresa ubicada en Sant Esteve de Sesrovires precisa incorporar Administrativo/a Contable de forma inmediata.FUNCIONES...


Grupo Crit - Barcelona

Publicado 17 days ago

Administrativo/A Bancario Grabación Datos - S. Joan Despí (Bcn)

Desde ILUNION Job Solutions, Empresa Perteneciente Al Grupo ONCE, Estamos Buscando Para Trabajar En Uno De Nuestros Clientes Ubicados En Barcelona.Un/a Admin...


Ilunion - Barcelona

Publicado 17 days ago

Auxiliar Administrativa I594

En A3 Aprofitament Assesorament Ambiental, S.L. buscamos un Auxiliar Administrativa en Dpto. de Compras.Funciones:Soporte al dpto. de contabilidad.Recepción ...


A3 Aprofitament Assesorament Ambiental - Barcelona

Publicado 17 days ago

(Nu820) Back Office Comercial

Desde Marlex Human Capital estamos colaborando con una importante organización, líder en el mercado ferial español. Actualmente se encuentra en búsqueda de u...


Iberempleos - Barcelona

Publicado 17 days ago

Administrativa / Administratiu Proveïdors - Indefinit |

Detalles de la oferta

Si tens un perfil administratiu i experiència en el tracte amb proveïdors, i en la gestió administrativa de compres, o has treballat com administratiu/va en dpt de logística, aquesta és una bona oportunitat per trobar l'estabilitat que busques en un excel·lent ambient familiar i professional.T'agradaria trobar l'estabilitat laboral que tant desitges, en una empresa d'àmbit familiar amb més de 40 anys d'experiència, ubicada al barri de l'Eixample de Barcelona?L'empresa compta amb 40 anys d'experiència en la micronització i comercialització de minerals.
Dóna servei a indústries de múltiples sectors i aplicacions diverses (pintura i vernís, plàstic, paper, alimentari, farmacèutic).Van ser pioners en la importació de minerals de qualitats inexistents en el mercat nacional, el que ha permès establir lligams molt forts amb tots els seus proveïdors per poder donar un bon servei als seus clients.
Es caracteritza per oferir productes d'alta qualitat, i una atenció personalitzada a les necessitats de cada client.FuncionsL'equip està format per 5 professionals.
Busquem una figura clau per la gestió administrativa diària dels seus proveïdors.
Gestionar operacions i relacions a diari amb els proveïdors, rebre les comandes, revisar-les, fer el seguiment complet de l'entrega i actualitzar els registres de les comandes.
Comprovació i comptabilització de factures de compra mitjançant el programa SAGE.
Donar suport multitasking a l'equip, treball d'equip.Requisits del llocFormació: FP Grado Superior: Administració, Ciclo Formativo Grado SuperiorIdiomes: Català: C1Conocimientos: SAGEExperiència: 3 anysExperiència almenys de 3 anys en lloc similar (Dpt.
compres, Dpt.
proveïdors, Dpt.
logística).
Coneixements de comptabilitat de proveïdors.
Es valorarà haver treballat amb SAGE.
Català parlat i escrit.
Anglès B2, valorable.
Ofimàtica nivell usuari.
Degut a l'estabilitat que oferim, es valorarà que el candidat/a resideixi a prop del lloc de treball (Barcelona ciutat).BeneficisContracte Indefinit.
Horari: 9-14h i de 15-18h de dilluns a divendres.
Podria haver una certa flexibilitat en l'entrada i la sortida.
Salari: entre 23-24000 euros /any.
Excel·lent ambient de treball, treball en equip.
Ubicació: Zona Sagrada Família.
(Eixample Barcelona).#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Talent_Dynamic-Ppc

Requisitos

Built at: 2024-11-19T22:54:40.278Z