Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

C-365 | Gerente De Operaciones

Gerente de OperacionesUbicación: Zamora, AraguaSalario: 4.000.000,00 $ (Neto mensual)Propósito: Planificar, dirigir y controlar las operaciones generales de ...


Desde Importante Empresa - Burgos

Publicado a month ago

(Mk055) Gerente De Operaciones

Gerente de OperacionesPropósito:Planificar, dirigir y controlar las operaciones generales de producción, con sus diferentes fases asegurando costo, calidad y...


Desde *Nombre Oculto* - Burgos

Publicado a month ago

Coordinador/A Escola De Dansa I Cultura Popular | (Dr754)

Descripció de l'oferta Coordinador/a Escola de dansa i cultura popular a Girona (Girona)Busquem incorporar un/a Coordinador/a per a Escola de dansa i cultura...


Desde Fundació Cultural El Foment - Burgos

Publicado a month ago

Administrador De Fincas

inmho es una empresa líder en administración de fincas y gestión de alquileres con más de 60 años de experiencia. Gestionamos más de 6.000 comunidades de pro...


Desde Inmho - Burgos

Publicado a month ago

Administrativa Administratiu Dpt. Proveïdors - Indefinit

Administrativa Administratiu Dpt. Proveïdors - Indefinit
Empresa:

Randstad España


Detalles de la oferta

Si tens un perfil administratiu i experiència en el tracte amb proveïdors, i en la gestió administrativa de compres, o has treballat com administratiu/va en dpt de logística, aquesta és una bona oportunitat per trobar l'estabilitat que busques en un excel·lent ambient familiar i professional.T'agradaria trobar l'estabilitat laboral que tant desitges, en una empresa d'àmbit familiar amb més de 40 anys d'experiència, ubicada al barri de l'Eixample de Barcelona?L'Empresa L'empresa compta amb 40 anys d'experiència en la micronització i comercialització de minerals. Dóna servei a indústries de múltiples sectors i aplicacions diverses (pintura i vernís, plàstic, paper, alimentari, farmacèutic).Van ser pioners en la importació de minerals de qualitats inexistents en el mercat nacional, el que ha permès establir lligams molt forts amb tots els seus proveïdors per poder donar un bon servei als seus clients. Es caracteritza per oferir productes d'alta qualitat, i una atenció personalitzada a les necessitats de cada client.Responsabilitats L'equip està format per 5 professionals. Busquem una figura clau per la gestió administrativa diària dels seus proveïdors. Les responsabilitats inclouen:Gestionar operacions i relacions a diari amb els proveïdors.Rebre les comandes, revisar-les, fer el seguiment complert de l'entrega i actualitzar els registres de les comandes.Comprovació i comptabilització de factures de compra mitjançant el programa SAGE.Donar suport multitasking a l'equip i treballar en equip.Requisits Experiència d'almenys 3 anys en lloc similar (Dpt. compres, Dpt. proveïdors, Dpt. logística).Coneixements de comptabilitat de proveïdors.Es valorarà haver treballat amb SAGE.Català parlat i escrit.Anglès B2, valorable.Ofimàtica nivell usuari.Degut a l'estabilitat que oferim, es valorarà que el candidat/a resideixi aprop del lloc de treball (Barcelona ciutat).Beneficis Oferim contracte indefinit.Horari: 9-14h i de 15-18h de dilluns a divendres. Podria haver una certa flexibilitat en l'entrada i la sortida.Salari: entre 23.000-24.000 euros/any.Excel·lent ambient de treball i treball en equip.Ubicació: Zona Sagrada Família (Eixample, Barcelona).#J-18808-Ljbffr


Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

Administrativa Administratiu Dpt. Proveïdors - Indefinit
Empresa:

Randstad España


Built at: 2024-09-17T12:30:53.227Z