T'agradaria formar part de l'empresa referent en fusta, ferreteria i bricolatge a Catalunya? Doncs segueix llegint-nos, ja que tindràs l'oportunitat de formar part del nostre equip.
Si ets una persona amb iniciativa, organitzada, polivalent, implicada a la feina i t'agrada el dinamisme, segur que encaixaràs amb nosaltres. Treballem en equip i ressolem les incidències que puguin sorgir a la feina. Creus que pots ajudar-nos a seguir marcant la diferència? Ens agradaria conèixer-te.
**Què t'oferim?**
- Formació a càrrec de l'empresa, per poder desenvolupar-te internament i que rebis la informació que necessites per l'adaptació al lloc de treball.
- Incorporació a un projecte estable.
- Bon ambient de treball, ja que és important que et sentis com a casa.
- Descompte del 10% en compres de la marca Fes Mes Bricolatge.
**Requerits**:
- Experiència prèvia de més d'un any en un departament de RRHH, laboral o formació en RRHH.
- Coneixements de legislació i normativa laboral.
- Nívell intermedi d'Excel.
- Català, castellà avançat.
- Vehicle propi.
**Tasques**:
Gestió de les següents àrees del grup Esteba i Fes Més bricolatge:
- Pla de formació i bonificacions a través de FUNDAE.
- Administració de personal (contractacions, modificacions, IT's, maternitats, permisos, entre altres) conjuntament amb l'assessoria externa.
- Reclutament, selecció de personal i aplicació de tests.
- PRL (EPIS, articles 18 i 19, AT's, CAES's, revisions mèdiques, avaluacions de riscos, informes d'investigació, entre altres) coordinació amb el servei aliè de PRL.
- Plataforma de registre horari.
- Gestió d'incidències i assessorament en matèria laboral als centres de treball.
- Gestió RGPD (protecció de dades personals).
- Personal en pràctiques.
- Realització d'informes periòdics.
- Seguiment, control de l'estat de les tasques i arxiu.
**Valorable**:
- Grau/Postgrau en Psicologia, Recursos Humans, Treball o Relacions Laborals.
- Haver treballat en un grup d'empreses amb diferents convenis col-lectius d'aplicació.
- Haver gestionat una plantilla de més de 200 treballadors.
- Coneixements del RGPD (protecció de dades personals).
**Condicions**:
- Salari: segons vàlua (14 pagues) segons conveni d'Oficines i despatxos de Catalunya.
- Horari estiu: del 21/06 al 13/09 divendres intensius de 08:00 a 14:00. Agost intensiu de 07:00 a 15:00h de dilluns a dijous i divendres de 08:00 a 14:00h. Més 4 dies intensius durant l'any.
Tipo de puesto: Jornada completa, Contrato indefinido
Sueldo: 21.000,00€-22.000,00€ al año
Horario:
- De lunes a viernes
- Jornada partida
Preguntas para la solicitud:
- Quin és el teu nívell d'Excel?
- On resideixes actualment?
- Quines són les teves expectatives econòmiques?
- Explica breument la teva experiència en un departament de RRHH, laboral o assessoria i el temps d'experiència.
- Tens vehicle propi?
- Has gestionat alguna plataforma de registre horari?
Experiência:
- tasques d'administració de personal: 1 año (Deseable)
- un departament de RRHH: 1 año (Obligatorio)
- gestió de la PRL: 1 año (Deseable)
Ubicación del trabajo: Empleo presencial