Intress cerca un/a **Administratiu/va** per cobrir de manera estable el Servei SPE (Servei de Protecció d'Emergència) és un centre residencial per joves sols migrats, ubicat a **la zona dels voltants del Pla de l'Estany, Girona.**
La persona seleccionada haurà de realitzar la gestió administrativa del servei segons les normes i procediments establerts, garantint el funcionament organitzat del mateix i de les persones que treballen ell.
El servei de Protecció d'Emergència és un servei residencial temporal que proporciona l'atenció integral als joves migrats sols que arriben al territori, garantint la cobertura de les necessitats bàsiques d'allotjament, manutenció i cura de la salut.
**_Què farás?_**
- ** Tramitació de l'ordre de contractació al departament de personal,** per generar altes i baixes del personal.
- **Suport administratiu del servei i suport general **(enviament de documentació, control i gestió del material, anotació de les diferents incidències que es realitzin)
- **Control i tramitació **de la caixa del servei.
- **Arxiu **de documentació.
- **Mantenir** al dia la **base de dades i documentació** referida als usuaris/es del centre per a poder portar un registre diari de l'activitat, així com per a elaborar documents sol-licitats
- **Fer costat a la direcció** del centre en temes referits a les inspeccions de les diferents administracions corresponents a cada centre, en l'aplicació i execució de la PRL, LOPD i Qualitat.
- Altres **funcions de suport** vinculades a gestió d'incidències de manteniment, informàtica, subministraments, etc.
- Altres funcions pròpies de la categoria professional, determinades per la coordinació del servei.
**_Què oferim?_**
**Data d'incorporació**:immediata, abril.
**Tipus de contracte**: fix-indefinit
**Jornada**: 38,5h setmanals
**Retribució**: 1.253,94€ bruts mensuals x 14 pagues (17.555,16€ bruts anuals)
**Horari**: Dll-dv 8:00 a 15:30/16h 2 dies de teletreball i 3 presencials
**_Formació acadèmica requerida:_**
- FP Grau mitjà en gestió administrativa o equivalent.
**_Experiència professional mínima:_**
- Almenys 2 anys treballat com a administratiu-a en serveis similars.
**Coneixementos necessaris**:
- Bon domini d'aplicacions informàtiques i bases de dades.
- Coneixement d'informàtica, de tècniques d'arxiu i d'atenció telefònica
- Nívell C de català.
**Altres aspectes valorats**:
- Bona capacitat ressolutiva.
- Nívell alt d'autonomía.
- Experiència en l'àmbit social
**S'ha de disposar del Certificat Negatiu de Delictes de Naturalessa Sexual.**
- Intress es compromet a través de la seva Política de Gestió de Persones i compromisos adoptats en l'III Pla d'Igualtat de Intress, en el seu Eix 2, a gestionar els processos de selecció externa i promoció interna amb el compromís d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes, tant des de Intress com des de les entitats col-laboradores, que asseguraran la igualtat i dotaran de perspectiva de gènere als seus processos selectius._