Intress cerca un/a Administratiu/va pel servei Suport a la Persona de la nostra Fundació Intress per la Integració, ubicat a Lleida.La persona seleccionada haurà de realitzar la gestió administrativa del servei segons les normes i procediments establerts, garantint el funcionament organitzat del mateix i de les persones que treballen ell.Què farás?Atenció telefònica i atenció al públic.Fer tasques d'arxiu.Assegurar l'estoc necessari per a material d'oficina i neteja.Control del manteniment de les instal-lacions i contacte amb els diferents proveïdors.Suport a la gestió econòmica del servei.Suport en l'àrea jurídica. Recollida i arxiu, notificacions judicials, i control llistats citacions.Què oferim?Data d'incorporació: immediataTipus de contracte: fix-indefinitJornada: 25h setmanalsHorari: Dll-dv 09.00-14.00hRetribució: 736,36€ bruts/mensuals (x 14 pagues 10.309,04 € bruts/anuals)Què esperem de tu?Formació acadèmica requerida:FP Grau mitjà en gestió administrativa o equivalent.Experiència professional mínima:Almenys 1 any treballat com a administratiu/va en tasques similars.Experiència de cara al públic.Coneixements necessaris:Bon domini d'aplicacions informàtiques i bases de dades.Coneixement d'informàtica, de tècniques d'arxiu i d'atenció telefònica.Nivell C de català.Altres aspectes valorats:Nivell alt d'autonomia.Capacitat d'organització.Iniciativa, creativitat i saber gestionar els recursos disponibles.Flexibilitat, capacitat d'adaptació als canvis.Capacitat d'escolta.Capacitat per al treball en equip, ser participatiu/va.Sobretot valorem molt les ganes d'aprendre, de treballar i generar un bon ambient a Intress!Si aquesta és l'oferta que estaves cercant, no ho pensis més i apunta't! Pot ser una bona oportunitat laboral. T'estem esperant!
#J-18808-Ljbffr