Des de Marlex Human Capital, estem col-laborant amb una de les empreses més punteres del sector agroalimentari, dedicada al cultiu i venda de producte d'alta qualitat i que es troba ubicada a l'Empordà, precisa incorporar un/a ADMINISTRATIU/VA DE SERVEI ATENCIÓ AL CLIENT
**¿Quina seria la teva missió a l'empresa?
**
En dependència de gerència, la persona seleccionada s'encarregarà de dur a terme les següents tasques de forma autònoma:
- Atendre les trucades i mails dels clients i assessorar-los sobre els productes
- Gestionar les comandes dels clients i estar al cas d'oferir-los la millor alternativa si no hi ha estoc
- Derivar les peticions a producció i fer seguiment de les comandes per assegurar la correcta entrega al client
- Estar en contacte amb el servei de logística per tal de gestionar l'entrega i també la recollida dels productes
- Crear els albarans de venda i recopil-lar informació sobre les vendes i comandes en l'excel per tal de reportar-los setmanalment a gerència
**Al perfil seleccionat se li ofereix**:
- Treballar en una empresa innovadora en el seu sector
- Selecció directa, jornada completa i contracte estable
- Treballar en un bon ambient laboral
- Oportunitat de desenvolupar un rol dinàmic i en creixement
- Experiència mínima de dos anys realitzant tasques similars d'atenció al client i/o vendes
- Coneixement en ofimàtica i valorable també coneixement en A3
- Habilitat per a l'organització, autonomia i resolució de problemes
- Valorable un bon nívell de francès i/o anglès
- Valorable formació de CFGM o CFGS en Comerç internacional, Administració o similar.
- Disposes de residència a l'Alt Empordà o rodalies