Des de Marlex Human Capital estem col-laborant amb una empresa líder en el sector metal-lúrgic, fabricant de maquinària industrial per empreses tant nacionals com internacionals, ubicada a la comarca de la Garrotxa que precisa incorporar al seu equip un/a Administratiu/va per fer tasques backoffice dins del departament d'assistència tècnica (postvenda).
**Quina seria la teva missió a l'empresa?
**
En dependència al responsable del departament del servei tècnic, la persona seleccionada s'encarregarà de les següents funcions:
- Atendràs al client via correu o telèfon per fer constar les avaries o incidències de la maquinària
- En funció de l'avaria, coordinaràs i et comunicaràs amb els tècnics (mecànics, elèctrics, electrònics)
- Faràs l'organització del material i duràs a terme la logística perquè pugui arribar al destí
- Organitzaràs les guàrdies dels tècnics i faràs el seguiment de les fulles de servei
- T'encarregaràs de fer el càlcul del cost i la facturació de les ordres de servei
- Donaràs suport al departament i tindràs contacte amb els diferents departaments de l'empresa
**Al perfil seleccionat se li ofereix**:
- Projecte de continuïtat amb contracte estable
- Treballar en un bon ambient laboral i integració a un equip compromès
- Formar part d'una empresa reconeguda a nívell nacional i internacional
- Oportunitat de desenvolupar un rol dinàmic, amb possibilitats de creixement personal i professional
- Beneficis socials: Gimnàs d'empresa, formació continuada, mútua personal
- Horari partit de dilluns a divendres; a l'estiu divendres intestiu
- Grau en ADE, Economia, Logística o CFGS de Comerç Internacional, Transport i Logística, Administració i Finances, entre altres o similar
- Experiència en tasques d'administració, logística o organització/planificació de serveis
- mprescindible nívell avançat d'anglès equivalent o superior a un B2 (First)
- Habilitats per treballar en equip i sota pressió
- Disponibilitat per treballar a la Garrotxa