T'apassiona el tracte amb el client?
Tens vocació de servei i t'agrada treballar en equip?
Actualment cerquem per a la nostra oficina de Lleida un/a administratiu/va.
El seus desafiaments professionals seran els següents: - Atenció telefònica i presencial als clients.
Gestió administrativa, facturació i reclamació d'impagats.
Suport administratiu al personal tècnic de l'oficina, gestió d'agenda i programació de visites de clients.
Arxiu i escaneig de documentació.
- Experiència 1 anys.
- Disposar de Formació: CFGS Admin.
- Formació a càrrec de l'empresa.
Es valorarà experència prèvia realitzant tasques administratives i d' atenció al client.
- TÍTOL FP DE GRAU SUPERIOR
- títol fp de grau superior - administració
- català (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)
- Competències / coneixements: - Persona organitzada, amb vocació de servei, tracte amb el client, treball en equip, i bones habilitats comunicatives i relacionals.
- Nívell alt de català.
- Usuari amb bon domini d' eines ofimàtiques.
- Contracte laboral indefinit
- Jornada completa
- Salari mensual brut des de '1100' fins a '1200'
- Altres beneficis: Vacant estable de jornada completa: dilluns a dijous 8.30 a 17.30h (flexibilitat); i Div+, Estiu + Nadal jornada intensiva Formació contínua a càrrec de l'empresa.
Pla de retribució flexible (tiquet restaurant, transport, llar d'infants, mútua mèdica...) + permisos i polítiques de conciliació.
% de descomptes per serveis de la pròpia empresa, valorats en uns 400€.
Agroxarxa és una de les empreses adherides a la Reforma Horària i col-laboradora amb la igualtat d'oportunitats entre dones i homes.
Es tracte d'una oportunitat única de treballar en una empresa líder en el Sector, que treballa per i amb les persones.