El nostre client es una empresa familiar de l'Alt Empordà, amb 30 anys d'història i una plantilla aproximada d'uns 35 treballadors.
Busquem a un/a administratiu /va financer i d'administració que, actuant amb molt autonomia i en dependència directa del CEO, asumeixi com a missió principal el control financer del Grup, amb el suport de l'assessoria externa.
Pensem en un professional molt polivalent, amb globalitat de tasques, capaç de dur a terme des de tasques més senzilles i rutinàries a funcions més complexes estratègiques.
**Funcions principals**:
- Control de gestió
- Repporting financer al CEO
- Previsions de tresoreria
- Negociacions i gestions amb entitats financeres
- Comptabiitat de la companyia
- Contacte directe amb l'assessoria externa per temes fiscals, comptables, laborals,...
- Seguiment de pagaments a proveïdors i cobraments de clients
- Estratègia financera del grup
- Análisi financer
- etc
**Oferim**:
- Incorporació immediata, indefinida i totalment estable en grup empresarial totalment consolidat
- Pla d'acollida totalment personalitzat. Estaràs durant més d'un any amb la persona que en l'actualitat dur a terme aquestes funcions, aprenent sense cap pressa el funcionament del departament i de l'empresa
- Horari flexible, partit, de dilluns a divendres
- Retribució en funció d'experiència i valors aportats
- Paper molt protagonista i de molta rellevància en la organització, de manera progressiva
- Sector sense crisis
- Volum de feina burocràtica baixa, deixant molt de temps per a les funcions estratègiques
- Formació Universitària relacionada amb les funcions
- Capacitat d'autogestionar-se el seu temps i prioritzar les seves funcions
- Vehicle per a desplaçar-se fins a la feina, a les rodalies de Figueres.
- Experiència mínima en funcions similars de 4 anys