Una Fundació d'acció social, educativa i de lleure cerca una persona administrativa amb grau superior en administració i finances o Assistència a la direcció.
Experiència administrativa.Coneixements comptabilitat.Microsoff office.Contracte d'un any.
Horari de 10h-19,30h.
Tasques de gestió i econòmiques de l'entitat, i l'atenció presencial:Redacció i emissió de documents de caràcter intern.Atenció telefònica i presencial.
Classificar, escanejar i arxivar els correus electrònics i correspondència en general.
Portar l'agenda al dia, i fer ús de les eines d'organització de l'entitat.
Gestionar Xarxes Socials (twitter, instagram) i canals de comunicació.Donar continuïtat al sistema de fitxers i organització de la informació.Vetllar per la bona i transparent gestió de dades de l'entitat.
Organitzar i executar la documentació de curs.Participar en l'elaboració de subvencions i/o recaptació de fons per l'entitat.Vetllar per l'acompliment del RRI i dels protocols existents en el marc de la Fundació.Exercir com a figura de referència i responsabilitzar-se de l'acollida de les famílies.
Potenciar el traspàs de la informació a les famílies del centre a través de l'acollida.
Atendre els suggeriments, demandes i notificacions de les famílies.
Orientar a les famílies en els dubtes que tinguin Fer un bon traspàs de l'opinió i demandes de les famílies a l'Equip Tècnic o de Centre Diari.
Encarregar-se de l'atenció presencial i telefònica.
Ser present i estar disponible sempre que sigui necessari.
Atendre els suggeriments dels dirigents i usuaris de l'entitat.
En relació amb l'assistència en tasques econòmiques - Assistir a la figura de comptable en allò que necessiti.
- Gestionar el programa i les eines econòmiques de l'entitat.
- Portar al dia la comptabilitat, juntament amb el comptable.
- Enregistrar els moviments econòmics de l'entitat.
- Contracte laboral temporal (12 mesos)
- Jornada completa
- Salari mensual brut 1300