Empresa del sector retail, ubicada a la provincia de Lleida, precisa incorporar un/a Administratiu/va pel departament e-commerce.
**Funcions i responsabilitats a desenvolupar**:
- Involucrar-se com a especialista en el dia a dia de la publicació de tots els llançaments de producte a nívell online, ajudant en la planificació i execució interna.
- Gestionar el catàleg e-commerce un cop publicat, garantint la millor experiència de l'usuari.
- Atendre tant consultes telefòniques com correus, whatsapps i el xat de la pàgina web.
- Millorar l'experiència del client de web i plataformes e-commerce, incrementar-ne la satisfacció buscant fidelitzar i retenir.
- Respondre de manera clara i oportuna els requeriments dels clients (consultes, reclamacions, reposicions).
- Gestionar les possibles incidències que es puguin generar en el procés de compra, lliuraments, canvis, devolucions, etc...
- Tramitar els abonaments i devolucions corresponents.
- Portar el seguiment dels lliuraments.
- Interactuar amb les àrees involucrades per al compliment dels compromisos pactats amb el client en el lliurament de comandes i resposta de reclamacions.
- Tasques administratives pròpies de la posició.
- **Formació acadèmica**: CFGS Administració i finances o similar.
- **Idiomes**:català, castellà i anglès nívell avançat.
- **Coneixements**: es valoraran coneixements en venta online, web i e-commerce.
- **Experiència professional**: valorable experiència d'un any en posició similar.
- **Aspectes a valorar**: persona amb iniciativa, creativa, proactiva, organitzada, amb capacitat de lideratge i responsable.
**Condicions**:
- ** Horari**: 40h/setmanals de dilluns a dijous de 8.00 a 14.00 i de 15.30 a 18.30 i els divendres de 8.00 a 15.00h.
- **Contracte**: indefinit.