Coneixes algú a qui li pugui interessar?
Funcions i requisits de la vacant Administratiu/va Departament ComercialSeleccionem perfil administratiu/va en del Departament d'Administració Comercial / facturació.
Pensem en un perfil amb experiència administrativa, acostumat/da amb el tracte amb el client i a tasques de coordinació.
El/la professional seleccionat/da, s'ocuparà de:
Preparació d'ofertes comercials i pressupostos (a partir de la informació del comercial, redactar una oferta amb un estàndard de preus, que posteriorment passarà el departament de validació d'ofertes).Gestió i administració del lloguer i garanties de maquinària.Gestió documental.Gestió de contractes de venda (condicions de pagament, condicions dels enviaments).Atenció al client.Confecció de pressupostos.Gestió i coordinació dels lliuraments i del transport de la maquinària.Busquem un/a professional molt organitzat, metòdic, amb capacitat de treballar en equip i de forma autònoma, molt acostumat a la coordinació.
Es tracta d'un projecte professional estable.
Horari de dilluns a divendres de 8h a 17h / 9h a 18h.
Amb una hora de pausa per dinar.
Si considereu que el vostre perfil s'ajusta a l'oferta, us convidem a inscriure't.
Condicions que ofereix l'empresa- Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració.
- Experiència prèvia realitzant tasques similars, mínim 2 anys.
- Persona amb capacitat comunicativa i assertiva per interactuar amb diferents departaments, acostumada al tracte amb el client, orientada a resultats, organitzada i metòdica.
- Persona polivalent i resolutiva, amb capacitat per gestionar diferents tasques al mateix temps amb eficiència.
Nivell d'experiènciaSom concessionari oficial marca Linde Material Handling.
Ens dediquem a oferir serveis de venda, lloguer, manteniment i reparació de carretons elevadors, principalment a clients del sector industrial de la província de Girona i comarca d'Osona.
#J-18808-Ljbffr