Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Key Account Manager (Insurance)

.DescriptionOur missionClimate change is causing deep uncertainty at all levels of society, with climate volatility reducing the security of all land-based a...


Mitiga Solutions - Barcelona

Publicado 14 days ago

(Dw-412) Gestor/A Comercial En Ruta Badalona

Descripción de la empresa¿Quieres ser parte de una compañía internacional líder en ofrecer soluciones a la hostelería?MAKRO (es una filial del Grupo METRO), ...


Makro España - Barcelona

Publicado 14 days ago

Digital Business Developer (Swedish Speaker) - Vfc-545

Are you ready to start a new adventure in Barcelona, Spain? If you're passionate about sales, digital products, outgoing, and willing to roll up your sleeves...


Blu Selection - Barcelona

Publicado 14 days ago

B & Partnerships Manager Mc366

.DescripciónEl B2B & Partnerships Manager se enfoca en dos áreas principales:Será el responsable de liderar las ventas a clientes corporativos, desarrollando...


Learning Heroes - Barcelona

Publicado 14 days ago

Administratiu/Va De Vendes

Detalles de la oferta

En dependència directa del director de vendes iberia, estem seleccionant per l´equip comercial un/a administratiu/va de vendes per realitzar les funcions de manteniment de la documentació i bases de dades de vendes, tant pel canal DiY, com el tradicional com per a la venda online.
Lloc polivalent amb múltiples funcions categoritzades en els següents eixos principals: - Gestió administrativa comercial - Manteniment al dia de la BBDD d´informació o de control de gestió, d´acord amb els procediments establerts - Realització de fitxers de BBDD per pujar-los als portals de clients - Gestió de CRM, seguiment de les oportunitats i campanyes, venciments, accions a dur a terme i tancament de les mateixes Altres tasques pròpies del lloc de treball: - Introducció dels indicadors en els diferents arxius de BBDD - Gestió de l´activitat i de les previsions comercials, col.laborar en l´elaboració d´informes de vendes - Relacions amb clients, respondre a les consultes o traslladar-les al departament pertinent - Ajut en l´organització d´events de vendes, fires comercials, convencions, formacions - Seguiment d´enviament de mostres
- Experiència 2 anys. Experiència en gestió documental de l´área comercial (ofertes, comandes, enviaments, bases de dades de clients, etc) i en atenció al client
- TÍTOL D'ESPECIALITZACIÓ PROFESSIONAL
- títol fp de grau superior - comerç i màrqueting
- català (parlat c1 - d.funcional, escrit b2 - avançat)
- espanyol (parlat b2 - avançat, escrit c1 - d.funcional)
- Contracte laboral indefinit
- Jornada completa
- Salari mensual brut des de '1715' fins a '1800'
- Altres beneficis: Horari intensiu d´estiu (juliol i agost) de 7 a 15h Possibilitat 1 dia teletreball quan tingui 3 mesos d´antigüitat


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Built at: 2024-11-11T04:30:51.674Z