Gestionar eficientment les tasques administratives de l'àrea de recursos humans, amb un enfocament especial en la gestió del personal d'obra, assegurant el compliment de les normatives laborals i contribuint al desenvolupament organitzacional en el context d'una empresa especialitzada en serralleria dins del sector de la construcció.
Tareas Mantenir actualitzada la documentació dels treballadors: contractes, formacions en PRL, certificats mèdics, DNI, i altres requisits específics per a l'accés a obra.
Gestionar el lliurament puntual d'aquesta documentació a les empreses constructores o a altres entitats requerides.
Supervisar el sistema de control de presència i fitxatge del personal.
Gestionar incidències relacionades amb absentisme, retards, vacances o modificacions d'horaris.
Realitzar el procés de reclutament per a posicions vacants.
Coordinar entrevistes amb la direcció i verificar l'adequació dels candidats als requeriments del lloc i la normativa laboral.
Actuar com a punt de contacte per solucionar possibles incidències administratives en l'àmbit laboral.
Facilitar la comunicació entre el personal i la gerència, resolent dubtes o conflictes laborals de manera proactiva.
Requisitos Grau Universitari o Cicle Formatiu de Grau Superior (CFGS) en Administració i Finances, Gestió de Recursos Humans, Relacions Laborals o una àrea relacionada.
Mínim 4 anys en posicions administratives de recursos humans, preferiblement en empreses relacionades amb la construcció o serralleria.
Experiència demostrable en l'ús de plataformes de gestió de documentació, com ara portals d'empreses constructores (eines de coordinació d'activitats empresarials - CAE), sistemes de control d'accés a obres, o altres eines similars.
Coneixements en normatives laborals i seguretat en construcció.
Ús avançat d'Excel i sistemes ERP.
Habilitats comunicatives per coordinar amb empleats i gerència.
Proactivitat per resoldre problemes laborals i administratius de forma àgil.
Beneficios -Jornada intensiva -Contrato indefinido